SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena Ogólna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 685

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 469
Witam jestem nowy na forum jak widać. Kiedyś ćwiczyłem przez około 1 rok ale to było w Gimnazjum tak dla Szpanu itp wiec za mocno się nie przykładałem do tego.

Teraz postanowiłem ćwiczyć solidnie i mam ostry zapał do tego.
Wiec zaczełem od 1 Wrzesnia (wczesniej praca po 12h w wakacje)
1 Września Waga 64kg, teraz jak widać jest 11 Września i waga wynosi 68kg mam czas na normalne jedzenie (ale brak czasu na dietę).

Plan ćwiczeń wygląda mniej więcej tak:

Poniedziałek ( Biceps i Klatka)
Biceps
Modlitewnik 3 serie po 8 powtórzeń +
Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem 3 serie po 8 powtórzeń +
Uginanie przedramion ze sztangielkami 3 serie po 8 powtórzeń +
Drążek 3 serie po 8 powtórzeń +

Klatka
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 serie po 12/10/8 powtórzeń
Rozpiętki na ławce poziomej 3 serie po 8 powtórzeń
Pompki 3 serie po 8 powtórzeń

Wtorek ( Triceps i Plecy)

Plecy
Wiosłowanie sztangą 3 serie po 8 powtórzeń
Wiosłowanie sztangielką 3 serie po 8 powtórzeń
Wiosłowanie na wyciągu dolnym 3 serie po 8 powtórzeń
Drążek 3 serie po 8 powtórzeń

Triceps
Wyciskanie francuskie hantli dwórącz 3 serie po 8 powtórzeń
Pompki w podporze tyłem 3 serie po 8 powtórzeń
Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 3 serie po 8 powtórzeń

Ćwiczę 5 dni w tygodniu wolna robię sobie sobotę i niedzielę.
Nóg nie ćwiczę bo na siłownie jadę rowerem 7km w jedną stronę.
Tak samo barków na razie nie chce ćwiczyć

Proszę o waszą opinie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1240
brak czasuu na diete zrob sobie na 4 dni i rob tak a co do treningu jak nie bedziesz cwiczyl barkow i nog do ciulowska wyglada a nogi podwyzszaja testosteron wiec nogi do podstawa i nie ma ze jade rowerem , albo gram w noge , nogi do podstawa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1240
i jak na mase zmniejsz do 4 razy w tygodniu 3-4 na poczatek 3 razy bym dał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 469
Czyli dodam do planu Nogi, i barki. Co do ilości wizyt na siłowni z 5 na 3 to jak szybciej osiągnę efekty. ( Poprostu 5 razy tygodniowo odpowiada mi bo zawsze po siłowni sie lepiej wstaje)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8527
plan do bani bez nóg i barków. jak to mówią zestaw dyskotekowy: ręce i klatka, ewntualnie jeszcze plecy. takie katowanie bicepsa jak masz w planie dobrze mu nie zrobi. są fajne treningi podwieszone dla początkujących
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 469
Czyli jak zmienic plan cwiczeń? A co do tych 5 dni na silowni moze zostac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8527
http://www.sfd.pl/[art]_O_treningu_siłowym_prawie_wszystko_by_Panda_&_Antoś_-t875977.html

wszsytko podane jak na tacy

Zmieniony przez - mp1992 w dniu 2012-09-12 00:07:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 469
Mogł by mi ktoś pomoc poprawic plan zeby wmiare dobrze. Czytałem to co podał mp1992 ale za duzo z tego nie wyniosłem. Czekam na bardziej doswiadczonych "koksiarzy". Oczywiscie bez urazy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mięśnie brzucha

Następny temat

push/pull/legs

Wheyvita