SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena 1 diety na masę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 722

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 413 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2540
16 lat, 65kg, 180cm ..
Cel : Masa ..
Zapotrzebowanie : wyszlo coś koło 3100kcal

b - 2g na kg
t - 0,9g na kg
w - 6,8 na kg

no inaczej nie chcialo wyjsc ;-( nie wiem jak podbic wegle ale chyba jest juz ok .. ostatnio juz wrzucalem diete ale teraz wrzucam z poprawka .. wzorowalem sie na innych dietach czytajac wiele tematow poprawilem to i owo..

DLA JASNOŚCI :
Nie lubię i nie zjem - twarogu, białego sera, serka wiejskiego, kaszy gryczanej…
Dałem 5 posiłków bo nie dam rady ogarnąć 6 czy 7… 5 to max niestety (brak czasu)

Sog za pomoc

SOG za pomoc mile widziany

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3085 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19258
na sniadanie daj 2 jaja kurze na twardo i 100g płatków owsianych dodaj też oliwe z oliwek i olej lniany do śniadanie obiadu i po treningu.
jeśli moja odpowiedz Ci pomogłą przyznaj soga;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 540 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11841
Jabłko lepiej w ciągu dnia. Wieczorem może garść orzechów?

Still in progress..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 608 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 50703
Zdecydowanie za mało tłuszczy, a za dużo węgli. 1g tł. na kg masy ciała to absolutne minimum.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2174 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 29766
Spora ta przerwa od śniadanie do lunchu, może pomiędzy nią chociaż jabłko wrzuć, dostarczy ci troszeczke energii. A i własnie, na kolację to jabłko raczej odpada, owoce to albo do południa albo około treningowo, na noc nie radze. Wliczyłeś 2000 gram wody mineralnej na noc, czy to ja tak pijesz poprostu jako posilek?? Wode powinienes pic przez caly dzien po trochu, wtedy nawodnisz dobrze organizm, jak lykniesz 2 litry w ciagu dajmy na to 15 minut to nie nawodnisz organizmu a sprawisz ze wstawanie w nocy bedziesz mial gwarantowane. Co do mleka na noc tez mam lekkie wątpliwości, ja jak piłem na noc to mnie troszke zaczelo na brzuchu sie odkladac(odstawilem to mleko na noc zamienilem na cos innego i problem zniknol). Na noc najlepiej twaróg chudy\półtłusty, jakieś tłuszcze(oliwa z oliwek wiadomo najlepsza, ale sa i inne opcje), możesz to wszystko zalać odzywka na wodzie(radze na wodzie, nie mleku jak to masz wpisane) i bylby gitez.
A i jeszcze jedno, przed treningowo polecałbym ryż brązowy albo paraboiled, nie biały, i nie w takiej ilości, 100 gram myślę że przy twojej wadze to maksimum, nie ma sensu ładować w siebie na raz więcej. I jeszcze zamiast margaryny lepsze by było jakieś dobre masło prawdziwe. Szynke wieprzowa jeśli masz możliwość zamień na jakąś wędline drobiową.
Jeśli pomogłem to liczę na Soga.

Zmieniony przez - Killing232 w dniu 2012-01-30 15:01:16

Dostałeś rower więc pedałuj :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 413 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2540
realyanek

dzieki , podbije


defxdefx

ok dziex


Killing232

sorki zapomnialem napisac ze ta woda to 2l przez caly dzien wypijam ale dodalem do kolacji zeby bylo wiadomo ile spozywam plynow przez caly dzien . bardzo dziekuje poprawie to i owo


daniel97n

spoks dziekuje

SOG za pomoc mile widziany

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jaki olej? omega 3

Następny temat

Dieta na masę, dobra ?

nutloveb