SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Oceńcie trening!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1619

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 191


Cześć jestem początkującym trenowałem z kumplem około 1,5 miesiąca ale bez zadnego planu poprostu przychodziłem gdy on trenował i robiłem coś. teraz mam sprzęt w domu i mogę trenować regularnie

oto mój plan, oceńcie i poradźcie czy jest odpowiedni, nie uwzględniłem w nim treningu na nogi piszcie ćwiczenia i dni w których mógłbym te ćwiczenia dorzucić, lub inne cenne wskazówki (chce go robić przez 4 tygodnie, potem zmienie):

PONIEDZIAŁEK (klata,plecy)

#klata
-sztanga płasko 4 serie po 12,10,8,6 powtórzeń
-rozpiętki 5 serii 12,10,8,6,6
-wyciskanie 12,10,8,6

#plecy
-wiosłowanie w opadzie 5 serii po 12,10,8,6,6
-podciąganie sztangi do brody 5 serii po 12,10,8,6,6

ŚRODA (biceps, triceps)

# biceps

-uginanie rąk ze sztangą stojąc po 4 serie po 12,10,8,6
-uginanie rąk na przemian z hantlami 4 serie po 12,10,8,6
-uginanie rąk na modlitewniku 3 serie po 8,7,6

# triceps

-uginanie sztangi do czoła na płaskiej ławce 5 serii po 12,10,8,6,6
-uginanie hantla za głową 4 serie po 10,10,8,6
-pompki na poręczach 4 serie po max

PIĄTEK (klata górna to samo co w poniedziałek tyle że na głową do góry)

NIDZIELA ( to co we środe)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2038 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 31063
zgubiłeś barki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 157 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1578