SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Oceńcie mój plan proszę. :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 694

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1348
Witam, poświęciłem troszkę czasu na przeglądnięcie ćwiczeń na różne partie mięśni, ułożyłem sobie plan, który chcę ćwiczyć według zasad HST, numeracja to kolejność wykonywanych ćwiczeń, oto plan:

1. Ławeczka prosta
2. Ściąganie drązka nachwyt
3. Hantel na ławce w poprzek
4. Wiosłowanie/martwy ciąg
5. Wznosy barków szrugsy
6. Ściąganie francuskie x2 (na triceps)
7. Hantelki/modlitewnik x2
8. Sztangielki bokiem w górę x2
9. Przysiady ze sztangą
10. Wspięcia na palce w staniu x2
11. Ławeczka - brzuszki
12. Unoszenie nóg na drążku
13. Przedramię


Dobry jest?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 349 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4362
ankieta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1785
Przysiady ze sztangą wykonuj jako pierwsze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1348
@Sylwek17

Dzięki, poza tym, reszta jest w porządku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1785
Wiosłowanie/martwy ciąg co to znaczy??
rob jedno i drugie.
Ściąganie francuskie x2 (na triceps) daj na koniec ale przed brzuchem i przedramieniem


Hantelki/modlitewnik x2 na koniec ale przed brzuchem i przedramieniem

reszta na wsi bedzie xD

wypelij ankiete! to wazne jaki masz staz

a i co to jest:
Hantel na ławce w poprzek ??????

Zmieniony przez - Sylwek17 w dniu 2009-05-08 15:51:56

Zmieniony przez - Sylwek17 w dniu 2009-05-08 15:52:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1348
"0.PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ:

-główne mięśnie zaangażowane w ćwiczeniu-cała grupa mięśni piersiowych, mięśnie najszersze grzbietu

-wykonanie-(gif 10.)Kładziemy się w poprzek ławki poziomej-w ten sposób, by do jej powierzchni przylegała jedynie część pleców w okolicy łopatek i karku. Chwytamy sztangielkę pod talerzami(gryf sztangielki pomiędzy kciukami i palcami wskazującymi).Ramiona lekko ugięte podczas całego ruchu-ich prostowanie w trakcie ćwiczenia angażuje dodatkowo mięsnie trójgłowe ramion i najszersze grzbietu. Sztangielkę opuszczamy do tyłu w dół do momentu maksymalnego wychylenia, w jakim możemy kontrolować ciężar. Bardzo istotne jest w tym ćwiczeniu oddychanie- opuszczając w tył sztangielkę-nabieramy mocno powietrza( maksymalnie rozszerzając klatkę)-w drodze powrotnej wypuszczamy je. Dla lepszego zaangażowania mięśni zębatych można przy opuszczaniu sztangielki w tył jednocześnie obniżyć biodra, co dodatkowo rozciągnie tułów i powiększy zakres ruchu. Pamiętać należy również o koncentracji na pracy mięśni piersiowych i wyeliminowaniu pracy mięśni grzbietu. Można to ćwiczenie również wykonywać leżąc wzdłuż ławki, ale wtedy zakres ruchu jest mniejszy."

Co do mojego stażu, to trzy miesiące ćwiczę, dzięki za zainteresowanie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1785
ok.

daj jeszcze podciaganie szerokim nachwytem.
uloz ladnie kolejnosc napisz po ile seri robisz i daj tu to ci sprawdze czy jest git

Zmieniony przez - Sylwek17 w dniu 2009-05-08 16:13:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 91 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1348
1. Przysiady ze sztangą - 1 seria
2. Ławeczka prosta - 1 seria
3. Ściąganie drązka nachwyt - 1 seria
4. Hantel na ławce w poprzek - 1 seria
5. Wiosłowanie - 1 seria
6. martwy ciąg - 1 seria
7. Wznosy barków szrugsy - 1 seria
8. Sztangielki bokiem w górę - 2 serie
9. Wspięcia na palce w staniu - 2 serie
10. Ściąganie francuskie (na triceps) - 2 serie
11. Hantelki/modlitewnik - 2 serie
12. Ławeczka - brzuszki - 1 seria
13. Unoszenie nóg na drążku - 1 seria
14. Przedramię - 2 serie

Idzie to modelem HST, dlatego tak mało serii, ilości powtórzeń też nie podaję bo wiadomo, 15, 10, 5. ;)
Podciąganie szerokim nachwytem zastępuję ściąganiem drążka nachwytem, bo podciągam się maksymalnie 7 razy, więc mało trochę... (90kilo robi swoje ;p)

Dobrze wygląda to co podałem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1785
martwy ciąg po przysiadach.

Wspięcia na palce w staniu na sam koniec reszta git.
chciaz jak na hst to i tak za duzo cw
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan dla kolegi

Następny temat

Ćwiczenia na poszczególne partie mięśni

sosy