SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocńcie mój trening na mase

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 969

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 129 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8384
1- Triceps 1-Wyciskanie francuskie sztangielki w siadzie 3 serie po 8 ruchów
2-wyciskanie francuskie sztangielki jednorącz w siadzie 3 serie po 8 ruchów
3-prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 3 serie po 8 ruchów

-PLECY
1-Podciąganie sztangielki w opadzie 3 serie po 8 ruchów
2-Podciąganie sztangi w opadzie 3 serie po 8 ruchów
3-Wznosy barków 3 serie po 8 ruchów



2- KLATKA
1-wyciskanie na ławce poziomej 3 serie po 8 ruchów
2-wyciskanie (skos) 3 serie po 8 ruchów
3-rozpiętki 3 serie po 8 ruchów

- BARKI
1-wyciskanie zza głowy siedząc 3 serie po 8 ruchów
2-unoszenie sztangielek bokiem w górę 3 serie po 8 ruchów
3-podciąganie sztangi do brody 3 serie po 8 ruchów


3- NOGI
1-Wyprosty nóg w siadzie 3 serie po 8 ruchów
2-Uginanie nóg w górę leżąc na brzuchu na ławce 3 serie po 8 ruchów
3-Wspinanie się na palcach 3 serie po 8 ruchów


- BICEPS
1-Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 3 serie po 8 ruchów
2-Uginanie ramion ze sztangąstojąc 3 serie po 8 ruchów
3-Uginanie ramion w podporze o kolano 3 serie po 8 ruchów

NA SUCHO TO NAWET TRAWA NIE ROŚNIE !!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?


TO NIE KLUB JASNOWIDZÓW

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 129 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8384
1- Ćwicze od 3 miesięcy
2- Wszystko jest wyżej . Przerwy pomiędzy seriami 2 min - 3 min
3- MASA !!!
4- Ławka, hantle, sztanga
Czas bez ograniczeń (wakacje)
5- Brak przeciwskazań
6- Jak najwięcej białka i węgli. ( Piłem mass gain hi-teca )

NA SUCHO TO NAWET TRAWA NIE ROŚNIE !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
1.Cały czas trenowałeś takim systemem?
2.Kiedy skończyłeś, czy trenuejsz tak nadal?

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 129 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8384
Tym trenuje od miesiąca, wcześniej był podobny tylko więcej ćwiczeń zawierał na każdą grupe.

NA SUCHO TO NAWET TRAWA NIE ROŚNIE !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
No to na początek polecam 2 tyg. regeneracji.


Jeśli skończyłeś ciężki cykl treningowy, lub powracasz po krótkiej przerwie do systematycznego treningu, to zajmij się:

Treningiem regeneracyjnym-Cykl ten stosujemy po każdym ciężkim cyklu, np. budowania siły. Jest to czas, w którym dajemy mięśniom trochę potrzebnego im luzu. Czas jego trwania jest ściśle zależny od stopnia intensywności treningów w cyklu poprzedzającym i wynosi od 2 do 4 tygodni. Obciążenia, jakie stosujemy pozwalać mają na swobodne wykonanie 12-15 ruchów w każdej serii( z zapasem 2-3 powtórzeń, których oczywiście nie wykonujemy).Ilość serii na poszczególne grupy zbliżona do okresu budowania masy. Długość przerw pomiędzy seriami ok.2 minut-przy ćwiczeniach typowo siłowych(jak np. wyciskania, przysiady)-do 3-3,5 minuty. Każdą grupę trenujemy raz na 5-6 dni. Dobór ćwiczeń jest sprawa indywidualną-jest to także czas leczenia ewentualnych kontuzji(takich, które pozwalają na kontynuowanie treningów)i pod tym kątem można układać plan ćwiczeń na poszczególne grupy mięśniowe.


Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17953
wg mnie troche lipny ten plan , szczegolnie polaczenie grup ...

ale jak zajal sie juz toba Michail to pewno dostaniesz zaraz jakies porady od niego


--------------------------------
VERITAS -> conner <- AEQUITAS
--------------------------------


EkIpA PaJaCyKa
http://www.pajacyk.pl 

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 129 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8384
Jedna rzecz mnie niepokoi .W atlasie ćwiczeń jest napisane, że w treningu na mase powinno się robić od 9-13 serii. Ja mam tylko 3 serie każdego ćwiczenia .

NA SUCHO TO NAWET TRAWA NIE ROŚNIE !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
9-13 ŁĄCZNIE wszystkich ćwiczen na daną grupę mięsniową

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak zrobic barki

Następny temat

skorygujcie moj plan na mase

Masa