SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Obciążenie przy treningu FBW (początkujący)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3621

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

m

Wiek

19

Waga

67

Wzrost

180

Cel treningowy

-

Staż treningowy na siłowni

-

Uprawiane inne sporty

-

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

-

Dieta

-

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

-

Zażywane suplementy

-

Ostatnio przerabiany plan

-

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

-
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 119
Hej,
Mam ułożony trening FBW, ale jako, że jestem naprawdę mocno początkujący chciałem się dowiedzieć jakie obciążenie będzie najlepsze do poszczególnych ćwiczeń. Nie chce sobie zaszkodzić i w głupi sposób nabawić się kontuzji po tygodniu...
Po jakim czasie można spodziewać się poprawy wyglądu sylwetki?? Po miesiącu będzie już coś widać?? Pytam z ciekawości :)
Plan:

Przysiad ze sztangą na karku (z tego cwiczenia chyba zrezygnuje... od dłuższego czasu mam problemy z kolanami... nie wiem czego) / Martwy ciąg klasyczny 3x10 – 12
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej / Wyciskanie hantli na ławce skośnej 3x10 – 12
Podciąganie na drążku szeroko nachwytem do klatki / Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3x10 - 12
Wyciskanie hantli siedząc / Unoszenie hantli na boki 2x 10 – 12
Unoszenie hantli w opadzie tułowia 1x15
Uginanie sztangi / hantli prostej stojąc 2x 10 – 12
Wyciskanie francuskie hantla siedząc / wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2x 10 – 12
Wspięcia na palce z hantlą stojąc / Wspięcia siedząc 2x15 – 20
Szrugsy hantlami stojąc 2x12 - 15

Przedramię:
Uginanie nadgarstków i prostowanie nadgarstków 2x15 – 20

Brzuch (po każdym treningu):
Spięcia leżąc 3x max. Powtórzeń
Skłony boczne z hantlami 3x 20 – 30 powt.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
przeczytaj i zastosuj,co podalem tutaj:http://www.sfd.pl/Plan_dla_żółtodzioba_na_początek.-t796477.html

w skrocie:

3 x tyg.
6 glownych cwiczen bazowych + brzuch lub lydki pod koniec sesji - razem 7 CWICZEN

parametry: rozgrzewka + 1s x 12-15p

dokladny opis planu podalem tu:

http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html

czytaj dokladnie wszystkie moje posty-zwlaszcza ten o zwiekszaniu obciazen.

nie rezygnuj z przysiadu,bo to najwazniejsze cwiczenie dla Ciebie.
pracuj nad technika,bo to przez nia masz problemy.



Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-03-29 14:18:12

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 119
Eeeee a nie można normalnie odpowiedzieć na pytanie????
Skąd możesz wiedzieć, że kolana mnie bolą przez złą technikę? Nie napisałem że bolą mnie kiedy wykonuje to ćwiczenie! Bolą mnie gdy normalnie robię przysiady nawet przy rozgrzewce...

Czekam na odpowiedz, a pytanie jest: jakie dobrać obciążenie do poszczególnych ćwiczeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174307
Dobierz tak, aby zrobic okreslona ilosc powtorzen w danej serii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
k-99 a pisalem-czytac uwaznie wszystkie posty.tam znajdziesz pytania na nurtujace cie "problemy". a co do kolan - DO LEKARZA SPECJALISTY,potem wrocic i napisac,co mozesz,a czego nie mozesz wykonywac.CO POWINIENES WYKONYWAC...itd. zrozumial?

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening 5 dniowy do oceny (głównie rzeźba) poprawiony

Następny temat

3 Dniowy, po obwodowym

Fruzelina