SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

OXA

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2198

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 19103 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 120397
ale czemu kupiles akurat to i taka ilosc??

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 6577 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25581
nie wiem..twoja juz glowa w tym kolego ;]

sprzedaj jakiemus suckerowi w szkole i kup za to metke.

sprzedam biznes w calosci.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
No zayebioza faktycznie
Juz ci rozpisalem, 40 ed - no to teraz szamaj, starczy ci ok 12 dni
Najlepsze wyjscie: sprzedaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 6577 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25581
moze on myslal ze to antek co sie pozniej dwoi i troi etc..z dawkami;d

mi 50x50 antka dalo kosmos

sprzedam biznes w calosci.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
No oxy a oxa jeden chvj faktycznie hehe
Nie wiem czemu ludzie uzywaja glowa jedynie do jedzenie, nie pytaj mnie kolego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 307
Opakowanie jak orginal hologram jest to mysle ze ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 6577 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25581
hehehe

zarty sobie stroisz o tej godzinie?


podrobic mozna wszystko.wystarcza umiejetnosci.

zrob co chcesz.

sugestia padla dwuznacznie-sprzedaj.

zdr.

sprzedam biznes w calosci.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 6275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37329
Jakie by nie bylo gowno z tym zrobisz, nie dotarlo co ciebie jak to sie dawkuje? Masz na 1/4 cyklu w najlepszym wypadku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 19103 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 120397
przeciez to karalne

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 307
Panowie to do kupie,ale co wiecie o unichemie to gowno czy nie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prolongatum zambonu??

Następny temat

czy to wałek ??

Fruzelina