SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

OMNADREN 250 Seria 004071 EXP 04-2013. Chyba FAKE prosze o opinie.

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10063

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90


Siema

Wczoraj kupilem 5 paczek tej omki. Przed chwila za***alem sobie 2ml w udo.
Zaczelem czytac rozne tematy tutaj i powatpiewam, ze to orginal.

Niby wszystko pieknie ladnie ale na niektorych ampulkach paznokciem moge zdrapac ten brazowy pasek. Na niektorych nie. Naklejka z ampulki odkleja sie cala elegancko i sie nie rwie.

Czy ktos probowal ta serie omki ?

Prosze o opinie.

Dzieki!

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90


Ampulki na tych po lewej brazowy pasek zchodzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90


2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90


3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90


4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1610 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6674
W jednym pudelku masz takie,z ktorych schodzi pasek i takie,z ktorych nie schodzi ?

(ON)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90
Nie jestem pewien bo mialem kilka ampulek luzem i sie ****a pomieszaly.
Teraz odwozylem pozostalem 3 paczki i na nich wogole nie schodzi pasek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1610 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6674
Te,z ktorych nie schodzi towar jest ok. Te,z ktorych schodzi odeslij dilowi ;)

(ON)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90
Dzieki za opinie. Mam nadzieje ze sa dobre bo w *** duzo za nie dale, (jestem za granica)

Prosze o wiecej opini/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1610 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6674
Te,z ktorych schodzi pasek to gowno jest.Poslin palec i potrzyj nalepke i date na niej!Wszystko sie rozmaze;)

(ON)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90
Bez kitu tak sie stalo. Sprawdzilem inne ampulki tez. Poslinilem palec i ten pasek na gorze ampulki schodzi na innych tez.

Co za gnoj chyba wszystko fejki ;(
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

meta genesis

Następny temat

Propek w Cypionacie?? Euro-Pharmacies