Szacuny
0
Napisanych postów
26
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
187
Witam.
Chciałem szybko opisać sytuację która wynikła z firmą OLIMP.
Zbierałem przez jakiś czas kody kreskowe z produktów tej firmy żeby wymienić je na produkty za punty.
Wszystko ładnie pięknie, wysłałem zgłoszenie, kody, "listę życzeń" i czekałem prawie 2 miesiące (!!!!!!) na jakiekolwiek informacje czy coś dostanę czy nie.
W tym tygodniu dostałem info, że paczka została nadana a kiedy do mnie dotarła okazało się, że nie ma produktu za NAJWIĘKSZĄ ilość punktów!!!!
Zero jakiejkolwiek informacji o dostępności czy o zamianie tego towaru na jakiś inny.... nie po prostu zrobili mnie na prawie 160pkt i dalej cisza.
GRATULUJĘ firmie OLIMP sumienności i dbania o klienta.
Szacuny
0
Napisanych postów
26
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
187
No niestety, mimo wyslanego maila po otrzymaniu niepelnego zamowienia i teraz kilku próbach kontaktu z infolinia (niestety bez skutecznych) w dalszym ciagu nic nie wiem. Jak dla mnie szkoda bo olimp juz stracil w moich oczach mimo ze robi dobre suple. No ale coz... dobre suple to nie wszystko.
Ok jeszcze raz zadzwonilem i dopiero o poludniu infolinia zadzialala. Okazalo sie ze towar ktory zamawialem zostal wycofany dlatego go nie dostałem. No ale sa "zamienniki".
Wszystkim dziekuje za posty i pomoc. Pozdrawiam
Zmieniony przez - spike22 w dniu 2015-04-09 15:01:15
No to teraz powiem tak... od dnia 9 kwietnia kiedy to dostałem zapewnienie ze przesylka do mnie dojdzie na poczatku nastepnego tygodnia do dnia dzisiejszego jej nie otrzymalem. Żenada.
Zmieniony przez - spike22 w dniu 2015-04-28 11:10:00
Szacuny
7
Napisanych postów
182
Wiek
38 lat
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
1093
niewiem jak to jest z konkursem olimp, ale ja na zwykłe zamówienie czekałem tydzień po czym sam upomniałem się w mailu czemu niewysłali to odpisano mi że już właśnie pakują, chyba osoba która realizuje zamówienia przysypia
Szacuny
251
Napisanych postów
41358
Wiek
52 lat
Na forum
22 lat
Przeczytanych tematów
126211
w zwiazku ze zmienami w regulaminie ilosc zgloszen w krotkimc zaie okazala sie bardzo wysoka
stad dlugi czas oczekiwania oraz ew braki w zamowieniu - moglby sie poprostu neiktore produkty chwilowo skonczyc - prosze zadzwon jak prosilem jutro bedziemy wiedziec wiecej
Szacuny
0
Napisanych postów
26
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
187
no jeszcze nie dzwoniłem z braku czasu a co do zmian w regulaminie z tego co pamiętam od 9 lutego miała nastąpić zmiana przeliczania punktów. W momencie kiedy zamawiałem produkty BCAA z BIOGENIX było wypunktowane a w chwili obecnej nie ma podanej wartości w pkt.
Szacuny
21
Napisanych postów
2992
Wiek
40 lat
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
41803
spike - mialem taka sama sytuacje. Zabrakol twojego jakiegos tam produkto. Fakt cos dlugo trwala realizacja ale tez dopiero dostalem i pamietajcie w regulaminie jest 30 dni. Ale roboczych! Co daje prawie 45dni "zwyklych"
nikt tez cie nie zrobil na 160 punktow. Masz je na koncie u nich wiec spokojnie. wysylalem dziesiatki razy od samego poczatku. Ze 100razy bedzie zawsze jak byly kwestie sporne to zalatwiali to na moja kozysc a nie swoja wiec telefon bankowo wszystko wyjasni