SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

OLD SCHOOL : wioslowanie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 131226

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 15094 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 101723
widzisz
takie rzeczy robiles
i zobacz, co z Ciebie wyroslo
koniec spamu

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 851 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13195
WODYN ćwicze FBW i robie jeden rodzaj wiosłowania , a mianowicie półsztangą jednorącz
nie jestem pewny techniki , nigdy wcześniej nie robiłem tego ćwiczenia , a ćwicze na swojej siłce więc nie ma mnie kto poprawić jeżeli robie źle

czy wiosłowanie jednorącz na wyciągu będzie tak samo dobrym ćwiczeniem ?
tu jestem bardziej pewny co do tego , że wykonuje dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Ekspert
Szacuny 294 Napisanych postów 14936 Wiek 43 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 31442
NA WUCIAGU JEST OK POKI NIE ZABRAKNIE CIEZAROW.

opis techkimi wioslowania jednoracz polsztanga juz byl, pozsaje tylko dopasowac ustawienie stop i prowadzenia dloni , pochylenia itp co co centymetra...

ze tak powiem...


No i w tescie Saiba sa filmiki z treningow!
https://www.sfd.pl/-t308130.html

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 851 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 13195
dzięki , ciężarów narazie napewno nie zabraknie , nie mierz wszystkich swoją miarą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 628 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15314
Frazeq - jeszcze się zdziwisz.

Najpierw szukaj i czytaj potem pytaj.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący