SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ODCHUDZANIE - CEL 13kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1469

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1068
Witam

Chciałbym pozbyć się zbędnych kilogramów, dlatego aby dobrze zacząć treningi proszę was o poradę.

Płeć : mężczyzna
Wiek : 16
Waga : 95
Wzrost : 186
Obwód klatki : 100 cm
Obwód ramienia : 30
Obwód talii : 98
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 44
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : NIE LICZYŁEM JESZCZE ALE NA PEWNO SPORO
Aktywność w ciągu dnia : tryb średnio ruchowy, częściej siedzę niż chodzę
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : gram w kosza i tenisa stołowego
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać. Jem dużo tłustych potraw, warzyw prawie wcale a owoców różnie.
Cel : szybka redukcja, nie obawiam się efektu JoJo
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrów jak ryba
Preferowane formy aktywności fizycznej : Aeroby, bieganie, jazda na rowerze itp.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Nic nie stosowałem
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Tak, najlepiej tanie a skuteczne spalacze tłuszczu
Stosowane wcześniej diety : 1 tydzień - sprawdzałem swój organizm czy pozwoli mi na mniejsze dzienne spożycie pokarmów. UDAŁO SIĘ ;)

A teraz mały opis który przedstawi wam moje poczynania i ogólną charakterystykę.

Przez tydzień sprawdzałem się czy potrafię schudnąć. Wykonywałem ćwiczenia nie jadłem tłustych potraw, więcej sałatek i warzyw oraz owoców, zero słodyczy.
Zrzuciłem 2kg. PO osiągnięciu tego celu zaprzestałem kontynuacje no i przybrałem od nowa stracone kg.

Teraz wiedząc, że jestem w stanie nie jeść i ćwiczyć chce zacząć i odnieść sukces końcowy.

Z bieganiem nie mam problemów, lubię biegać, ale niestety max jestem w stanie przebiec 4 km bez zmiany tempa na wolniejsze.

Jazda rowerem także sprawia mi przyjemność.
Dziennie mógłbym jeździć po 10-12 km tempem umiarkowanym w zależności od siły wiatru wiejącego w moje stronę :P

Niestety mieszkam na wsi, w obrębie 50 km nie ma żadnej profesjonalnej siłowni ani basenów.

Uczęszczam do liceum, więc mój czas jest ograniczony np : nie mogę biegać rano bo jeśli bym chciał to robić musiałbym wstawać gdzieś o 4 nad ranem.

W domu nie posiadam żadnych sprzętów, nie mam hantelków, ale to zawsze można czymś zastąpić np baniakami z wodą albo jakimiś innymi ciężkimi sprzętami.

Dziennie mógłbym poświęcić około 2h na ćwiczenia.

Niestety nie wiem jakie ćwiczenia miałbym wykonywać... Wiele czytałem na forum o czymś takim jak aeroby ,HIIT, i wiele wiele innych. Tam jedno zaprzecza drugie i pisze, że to jest słabe albo to jest słabe. Można dostać na głowę od tych informacji i się zniechęcić...

Mój cel jest jasny:

- zrzucić 13 kg waże obecnie 93 przy wzroście 186 cm chce dojść do 80 kg. (dokladne wymiary mojego ciała podane są na modelu w moim profilu.)
- pozbyć się brzucha, jeśli chcesz mogę przesłać zdjęcia mojej budowy ciała.
- po zgubieniu brzuszyska pragnę zacząć rozwijać swoją sylwetkę czyli wyrobić sobie dokładnie brzuch by był płaski. Nie zależy mi na jakimś efektywnym kaloryferze tylko po prostu chce żeby nie mieć uczucia wiszącej skóry z galaretą w środku.


Co do finansów...

Niestety nie jestem zamożny, mam 16 lat i wydawanie pieniędzy na jakieś sprzęty nie jest mi na rękę... Jedyne co chce zakupić to jakiś dobry spalacz tłuszczu by do wakacji zdążyć już w znacznym stopniu pozbyć się warstwy tłuszczu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1068
A oto jaki plan sobie ułożyłem.

PLAN DNIA:

6:40 śniadanie - 1 kanapka z żółtym serem lub wędliną
10:30 drugie śniadanie - 1 kanapka, jabłko
15:00 obiad - tutaj różnie.
17:00 Początek treningu
19:00 Zakończenie Treningu
20:00 Kolacja - 1 kanapka z żółtym serem, 1 kanapka z rybą ( szprot w sosie pomidorowym), szklanka herbaty bez cukru lub kakao.

DNI TRENINGOWE:

Poniedziałek - ABS 8' , bieg 3km, jazda na rowerze 10km
Wtorek - ABS 8' , bieg 3km, jazda na rowerze 10km
Środa - ABS 8' , HIIT, domowe ćwiczenia siłowe
Czwartek - ABS 8' HIIT, domowe ćwiczenia siłowe
Piątek - WOLNE
Sobota- ABS 8', jazda na rowerze 10km
Niedziela - WOLNE

61 DNI TAKIEGO TRENINGU.

ZOBACZYMY CZY PRZYNIOSĄ OCZEKIWANE EFEKTY ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1056 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20005
lepiej poczytaj tematy podwieszone i dopiero wtedy układaj diete... Co to za dieta gdzie w każdym posiłku są kanapki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1068
Niestety nie to jedyne co mogę sobie sam przygotować.

Nie potrafię gotować.

Ale właśnie też dlatego też założyłem ten wątek byście mi pomogli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1300 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 38422
nie umiesz gotować kurczaka, ryżu, jajek, owsianych płatków nie umiesz, szejków? twarogu jeść ? Mało umiesz
a i co do wypowiedzi odnośnie dobrego spalacza- PRZY TEJ DIECIE TO CLENBUTEROL CI NIE POMOŻE

Zmieniony przez - pastek w dniu 2010-04-10 19:26:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1056 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20005
A co tu pomagać skoro Ty chcesz sam chleb jeść?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1300 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 38422
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odchudzanie-t418943.html  dokładnie poczytaj jak skończysz wyciągnij wnioski i napisz jeszcze raz dietę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1068
DIETA... Nie mam zamiaru żadnej układać po prostu będę jadł mniej i zdrowiej to tyle.

A teraz jakie ćwiczenia wykonywać ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1300 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 38422
FBW, SKAKANKA, HIIT I JAKIEŚ TAM

Zmieniony przez - pastek w dniu 2010-04-13 16:15:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 177 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1871
Siemka jestem w tym samym wieku co ty mam 94kg i 180cm wzrostu więc dość podobnie ja zacząłem od wyrzucenia słodkich napoi ewentualnie raz na jakiś czas woda smakowa... izotoniki... Biegam po ok godzinke w poniedziałki wtorki i czwartki w środa odpoczynek w piątek i niedziele rowerowanie ok 40km podesłałbym Ci pare ciekawych linków ale to jak chcesz napisz do mnie na gg 7641693
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3
Jutro zaczynam pierwszy dzien diety. Waze 68, 5 kg i mam do zzucenia 13 kg. prosze trzymajcie kciuki za mnie !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcje

Następny temat

jak to mozna.

Masa