SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ODCHUDZANIE "PORADNIK" CIĄGLE UZUPEŁNIAM :)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 494969

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 165
wszystko spox ale czy nadaje sie to dla kobiet?? przyjaciolka chce shudnac ale sama dieta nie wystarczy... masz moze jakis wykaz cwiczen dla kobiet a i najlepiej jak mozna by bylo to robic bez urzadzen...

"Prawdziwych przyjaciół na palcach jednej ręki zlicze..."
WNB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11507
Michail wszystko tu opisal ale jak kolezanka chce bez sprzetu to moge zaproponowac taki obwod domatora jaki niedawno komus proponowalem:
-pomki damskie, palce rak srodka, kolanami podparta o podloze2-6*max(12-15)
-wznosy tulowia z lezenia przodem 2-6*12-wzwyz(do odmowy)
-wznosy boczne z ksiazkami2-6*15-20
-uginanie ramion z pomoca partnera(docisk partnera)lub z ciezkimi ksiazkami2-6*12-15
-odwrotne pomki(damska wersja)lub wyprsty ramion w opadzie z ksiazka j.w
-wstepowanie na wysoki podest lub wykroki2-6*12-15
-unoszenie nog do pionu z lezenia tylem(pomoc partnera)2-6*15-20
-wznosy bioder z lezenia tylem 2-6*25-35
-spiecia brzucha 2-6*25-15
-spiecia lydek jednonoz j.w
Pomiedzy seriami(cwiczeniami)niech twoja przyjaciolka robi 40s przerwy, w miare nabierania sprawnosci niech skraca przerwy odpoczynkowe.
POWODZENIA

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3064 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 26580
Jacek R. calkiem dobra sprawa taki domator zawsze coś daje :) polece twoj trening znajomej ciekawe jak jej pojdzie :)

By Animal...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11507
Tak naprawde prawidlowo wykonane technicznie cw i odpowiednia intensywnosc moga spowodowac ze bedzie naprawde skuteczny taki rodzaj treningu.
Powiedzialbym ze jest na poczatku dosyc ciezki. Ale za to j.w.
Czesc

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 165
wielkie dzieki!!!
tylko powiedz mi co to jest bo nie moge skojazyc-wznosy boczne z ksiazkami i odwrotne pomki(damska wersja)lub wyprsty ramion w opadzie z ksiazka ??? kurcze jak to na nia zadziala to wybuduje dla ciebie oltarz

"Prawdziwych przyjaciół na palcach jednej ręki zlicze..."
WNB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 165
i spiecia brzucha to brzuszki??? i co to spiecia lydek??? ja sie znam na cwiczeniach na silowni i jak ona ma to sobia na tydzien rozplanowac???

"Prawdziwych przyjaciół na palcach jednej ręki zlicze..."
WNB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11507
Wznosy boczne z ksiazkami to analog wersji ze sztangielkami wznosow bocznych na miesnie naramienne(barki). Laska chwyta ksiazki i unosi je bokiem z delikatnie ugietymi ramionami w lokciach, dlonie oczywiscie skrecone tak aby kciuk byl zawsze nizej od malego palca.
Odwrotne pompki -to pompki na tricepsy z podpartymi dlonmi o lawke. Ustawienie -tylem do lawki, dlonie na lawce na szerokosc barkow,nogi na podlodze, posladki luzno nad ziemia(podlozem). Dziewczyna opuszcza sie tak w dol, do kata prostego pomiedzy ramieniem a przedramieniem.
Wersja meska(bardziej wymagajaca) tj nogi na drugiej lawce.
Moze zaistniec taka sytuacja ze bedzie za slaba aby wykonywac to cw i dlatego moze zrobic wyprosty ramienia w opadzie z ksiazka.
Cw wyglada nastepujaco: chwytamy ksiazke , po czym wykonujemy opad tulowia,cw moze byc wykonane rowniez w kleku podpartym jednoracz.Dalej unosimy lokiec ramienia ktorym bedziemy cw. do wysokosci stawu barkowego lub troszke wyzej. Wazne jest aby nim nie ruszac(lokciem). Po czym prostujemy ramie napinajac mocno cwiczony miesien.
Tak spieci brzucha to popularnie zwane brzuszki.
Spiecia lydek?
Stajesz paliczkami palcow i stawami pomiedzy paliczkami i srodstopiem na jakims podescie, delikatne podwyzszenie. Po czym unosisz jak najwyzej piete spinajac(napinajac)miesien trojglowy lydki.
Plan na tydzien ,propozycja: trenuje poniedzielek ,sroda, piatek.
W pierwszym tygodniu wykonuje 2serie obwodu(wszystkich cw po sobie wykonywanych, 40s przerwy pomiedzy nimi)w nastepnym tygodniu 3 serie itd.
Do tego idealnie by bylo aby zaczela robic rowniez aeroby, na przyklad w sobote i niedziele. Oczywiscie na czczo po 30-40min i z czasem zwiekszac czas trwania jednostki treningowej.
POWODZENIA

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 165
wielkie dzieki teraz juz wszystko wiem masz soga... mam nadzieje ze jej pomoze...
pzdr

"Prawdziwych przyjaciół na palcach jednej ręki zlicze..."
WNB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 165
zerkalem na diety...nic konkretnego... a dla laski to jaka diete bys doradzil??? jak bys mogl napisac konkretnie co i kiedy ma jesc???

"Prawdziwych przyjaciół na palcach jednej ręki zlicze..."
WNB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11507
Proponuje abys spojrzal na moj art. DIETA PRZY REDUKCJI-podstawy lub 10przykazan rzywieniowych -qazara.
To zalerzy z czym twoja Pani bedzie czula sie lepiej i na co bedzie lepiej reagowac -tj na tluszcze czy wegle o niskim IG.
Proponuje jednak zaczac od diety klasycznej weglowodanowo bialkowej, zawsze sie sprawdzala a teoretycznie moze ja lepiej tolerowac.
Na ketozie efekty sa spektakularne ale dieta jest troszke bardziej drastyczna (rygorystyczna).
A i tak wszystko to sprawa oparta na drodze empirycznej.
Ale na pewno zadziala, tylko troche zawzietosci i samodyscypliny, w tym art masz wszystko co i jak.
POWODZENIA

Wal śmiało - odpowiem na każde pytanie

TRENING OSOBISTY 604 971 921

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Znowu beta-karoten

Następny temat

kofeina

Wheya