SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ODCHUDZANIE JAKIE I ILE BIALKA

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1037

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Waga / wzrost

82kg 183

Staż treningowy

tydzień

Cel cyklu

schudnać i wyrzeżbić cialo

Stosowane już wcześniej suplementy

carbo

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

moje zapotrzebowanie to 2150 kalori

Przewidziane finanse na cykl

200zl

Uwagi i sugestie

czy moge po malu budowac mase miesniowoa i cwiczyc zeby ja przetwarzac a przy okazji spalac tluszcz mozna tak ???
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 351
anubis84
Nie mozesz jednoczesnie mudować masy i redukować tłuszczu, jak masz jakieś braki mozesz użyć odzywki, jak wygląda odżywianie?


Jasne, że można, sam jestem tego najlepszym przykładem. Kwestia zmiany przyzwyczajeń dietetycznych i treningu.

TCM - Trening Czyni Mistrza

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 536 Napisanych postów 21129 Wiek 6 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 301219
masz jakies zdjecia przed i po,..?
wyjasniej na jakkiej zasadzie to zrobiłes bo zeby budowac miesnie trzeba kalorii na + a zeby zrobic redukcje to na - ..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 438 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10761
jak sie nie da? według poniższego artkułu, da sie , chyba ze to jakiś fake

http://www.sfd.pl/[art]_Body_Recomp-t400948.html
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 536 Napisanych postów 21129 Wiek 6 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 301219
o tym to wiem, tyle ze jest to zmiana skladu Ciała przy zachowaniu aktualnej wagi, duzo zabawy z tym , dla ludzi kumatych, znających bardzo dobrze swoje cialo, nie dla poczatkujacych,
chodziło mi o takie zmiany przy znacznej zmianie wagi na +

Zmieniony przez - wincol w dniu 2013-01-16 16:27:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 438 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10761
nie napisał nigdzie ze sporo mu miesa przybyło , po drugie nie wiadomo czy gość jest obeznany w temacie czy nie, ale pewnie masz racje :)

Zmieniony przez - Zabawny w dniu 2013-01-16 16:30:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 363
wiem o co chodzi o ogarniam większość ;d tylko tak myśle czy carbo stosować po treningu ale zmniejszyć ilość na 30g bo 50 troche duzo aa chce spalić tłuszcz a pozniej budować cialo czy carbo nie zaszkodzi bo w 50 g to 47,5 wegli i 12,5g cukry skrocil bym to o polowe co wy na to ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78690
2100 chyba musiałeś się pomylić spr jeszcze raz

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 363
ogolnie to 2400 ale odemuje 300 bo tak mi ludzie kazali ale tez nie wiem o co z tym chodzi i nie jestem do tego przekonany niby ze wtedy zmneijszam sobie wegle niepotrzebne i tluszcze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78690
a carbo Ci nie zaszkodzi jak jeszcze po treningu uwzględnij to w diecie i będzie git ...

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 351
wincol
masz jakies zdjecia przed i po,..?
wyjasniej na jakkiej zasadzie to zrobiłes bo zeby budowac miesnie trzeba kalorii na + a zeby zrobic redukcje to na - ..


Myślę, że jest to znacznie prostsze aniżeli jest to napisane chociażby w artykule o Body Recomp. To kwestia regularnego wsparcia treningami aerobowymi ukierunkowanymi na spalanie tkanki tłuszczowej, diecie nie tyle ubogiej w węglowodany co znacznym ograniczeniu ich z posiłków, które ich zwyczajnie nie wymagają (np. ostatni posiłek), rezygnacja ze WSZELKICH elementów diety, która nie służy bodybuildingowi (i to jest chyba najtrudniejsze, 1-2 piwka i pizza w piątek + cheapsy do meczu to już jest za dużo, taka jest prawda). Do tego stała podaż białka, wiedza o diecie, o produktach. Na pewno nie jest to temat dla początkujących, tak jak piszesz, ale osobiście jestem nieco zdziwiony, że dla niektórych bardziej doświadczonych może to stanowić jakiś problem. Tak na marginesie sam mam tendencję do tycia, czyli teoretycznie powinienem mieć znacznie większy problem z walką z niechciana masą i rzeczywiście tak jest, ale można ten problem rozwiązać lub w znacznym stopniu ograniczyć trzymając się ww. zasad.

Osobiście jestem przeciwny stwierdzeniu, że budowa masy musi wiązać z otłuszczaniem się (ponieważ musi być dodatkowa podaż kalorii), jestem przeciwny również wszelakim drastycznym wycinkom poprzedzonym czasem otłuszczania się i robienia masy przy udziale zup, ziemniaków i gainerów.

Jeśli ktoś na redukcji traci np. 15 kg to znaczy, że robiąc masę nie kontrolował w ogóle kalorii i jadł jak świnia. Nie jest to ani zdrowe, ani dobrze nie wygląda. Warto budować taką masę, która w kluczowym momencie będzie potrzebowała jedynie dopracowania, a nie drastycznych korekt, zmiany planu żywieniowego i walki na bieżni po półrocznej przerwie.

TCM - Trening Czyni Mistrza

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreatyna HCL

Następny temat

Zamiast Gainera wyngle + białko na noc