SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowy trening. Czy taka modyfikacja jest dobra?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 537

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321
Jak już pisałem w dziale z odżywkami ( dla tych którzy nie zaglądali, przypomnienie) mój staż wynosi 3 lata z przerwami. Zazwyczaj ułożony plan treningowy miałem od 3 do max 5 miesięcy. Każdą partię trenuję raz w tygodniu. Na lipiec układam nowy plan. Chcę dokonać pewnej modyfikacji, pytanie tylko czy jest to dobry pomysł:

Tzn zamiast jednolitego planu, będę miał 2 warianty, które będą wdrażał, a mianowicie:

Klatka:

1) Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej - 4 serie
2) Wyciskanie sztangielek skos ( góra albo dół - zależy na co położę nacisk) - 3 serie

3) Wyciskanie na maszynie siedząc - 3 serie

4) Rozpiętki maszyna - 3 albo 4 serie

II wariant:

1) Wyciskanie sztangielek na płaskiej
2) wyciskanie sztangi ( skos w górę albo dół) - czy może skoro w wariancie I był skos w górę, to tu dać skos w dół?
3) przenoszenie sztangielki
4) rozpiętki na sztangielkach - płaska

Teraz tak: Wariant I przez 2 tygodnie, nasstępnie zmiana na wariant II na 2 tygodnie, po czym powrót do wariantu I i tak w kółko

czy może na zmianę: jeden tydzień wariant I , drugi tydzień wariant II

czy może darować sobie rozbijanie na warianty i wybrać jeden z nich na okres 3-5 miesięcy?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3655 Napisanych postów 44681 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 335666
W sumie co tyd to raczej nie zmieniaj treningu.Myslę ze mozesz poleciec pierwszym przez miesiąc-2miesiace(zalezy od przyrostów)i potem tyle samo 2 .Ale sama róznorodnosc cwiczen nie wystarczy;->Mozesz tez pokombinowac z iloscą powtórzen i z ruchami negatywnymi .Skoro w 1 wariancie bedziesz robil skos dodatni to w 2 wariancie jak najbardziej proponuje skos ujemny .

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BŁAGAM POMOCY

Następny temat

Do Puma ... Ciag dalszy EKSPERYMENTU 4