SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowy sprzęt

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 801

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

15

Waga

64

Wzrost

179

Staż treningowy

-

Obwód pasa

-

Obwód klatki piersiowej

-

Obwód uda

-

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

piłka nożna

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

-

Stan zdrowia

b.dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

-

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

-

Wrażliwość na stymulanty

-

Możliwosci finansowe

-

Cel/problem/opis

-
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 699
Siema, chciałem wyposażyć moją nową siłownię w taki sprzęt : http://allegro.pl/silownia-solid-91kg-zestaw-lawka-gryfy-naklad-b3-i3782726820.html 
Jestem nowicjuszem , ważę 64 kg mam 179 cm .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51556 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ławka kiepska, obciążenia kompozytowe - innymi słowy syf.
Kup konkretną ławkę od marbo lub kelton. Wystarczy Ci ławka ze skosem + 2 stojaki. Żadne maszyny do nóg, modlitewniki czy maszyna do rozpiętek nie jest potrzebna, szczególnie jak popatrzymy na jakość tego co zaproponowałeś.
Do łąwki i stojaków dorzuć gryf prosty i 2 gryfy na sztangielki, a obciążeń poszukaj stalowych na allegro. Wystarczy wpisać "obciążenie stalowe"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 699