SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowy początek! Zacząć wszystko od nowa.. Tym razem z pomocą.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2136

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 169
Przedwstęp: Zaznaczam, że ten wątek jest na pograniczu dziennika z treningiem, ale bardziej chodzi mi o ułożenie nowego trybu ponieważ ZACZYNAM OD NOWA, dlatego wylądował w tym dziale.

Wstęp:
Na początku wakacji postanowiłem poprawić troche swój wygląd (jestem strasznie chudy) i siłę ciała, zacząłem od odwiedzania kolegów którzy posiadali minimalny sprzęt, do tego kupiłem 7kg PVL Mutant mass .
Trening i używanie gainera przyniosły do połowy wakacji jakieś efekty, po czym nastąpił czas zaniedbania (prawie nie piłem gainera i treningi były na odprdol..) i masa spadła (choć siła cały czas w górę).

----------AND NOW IT'S THE TIME TO BRING THE SHIT TO WORK!------

Moje staty na początku lipca(before):
Wiek:17
Wzrost:178
Waga:63-65(max)
Obwody: Bic~32, Klatka~90 (więcej nie wiem)
Max na klatę: 50/55
-------------------------------------------
Ciekawostka:
(już w połowie wakacji, czyli miesiąc po rozpoczęciu gainera i siłki ważyłem 74kg pijąc 130g PVL i 600ml mleka dziennie. Od połowy wakacji, po WOODSTOCKU ^^ w praktycznie tydzień przerwy, spadło do 70.
-------------------------------------------
Staty na dziś (czasem odwiedzam siłke, nie pije gainera):
Wzrost:180
Waga: 72-74
Biceps~34
Klatka~95
Pas~81
Wycisk "na klatę": 75~80.

====================================================

Trening jaki starałem się stosować:
[spoiler]Poniedziałek: klatka + triceps*
wyciskanie sztangi płasko [4 serie]
wyciskanie sztangielek na skosie głową w dół [2 serie]
rozpiętki na płasko [4 serie]
*wyciskanie francuskie [4 serie]
*prostowanie ramion na ławce [3 serie]
Środa: plecy + biceps*
martwy ciąg [4 serie]
podciąganie na drążku [4 serie]
wiosłowanie [4 serie]
*uginanie na modlitewniku(wąsko) [2 serie]
Piątek: barki*
*wyciskanie zza głowy [4 serie]wyciskanie sprzed głowy [3 serie]
*podciąganie sztangi wzdłóż tułowia [4 serie][/spoiler]
================================================================


TO BĘDZIE POCZĄTEK NOWEJ ERY?!

CELE: OBJĘTOŚĆ! OBJĘTOŚĆ! MASA! I po drodze może iść z tym siła..

Zaplecze: Niedługo kompletuje podstawowy sprzęt, do tego mam zamiar dokupić białko WPC OSTROVII i MONOHYDRAT kreatyny.
Sprzęt dostępny: ławka (ze skosem), gryf prosty&mocno łamany, 100kg obciążenia, hantle, drążek, stelaż do pompek na poręczy.
Dieta dostępna: ehh.. W temacie diety kuleje jak rozjechany pies ;/.. Nigdy nie miałem do tego głowy nie wiem nawet jak za to się zabrać. Rano nie potrafie wcisnąć w siebie kromki chleba a obiady robi mi babcia.. Czasem kotlet czasem zupa. Zgubiłem gdzieś stronke z takim licznikiem ile trzeba zjeść by przytyć, jak znajde, będę się starał trzymać tych zaleceń, ale i tak nie jestem w stanie jak na razie policzyć ile waży moja zupa ^^.


Wysuwam prośbę o pomoc w ułożeniu nowego planu treningowego i ewentualne rady/zastrzeżenia/(w co jeszcze powinienem się zaopatrzyć sprzętowo, odżywkowo?) co do mojego drugiego podejścia w siłownie :).

Na koniec zdjęcia:
Przed rozpoczęciem (te zdjęcia prawdopodobnie są z jednego dnia):










W TRAKCIE (zdjęcia robione w okresie ok. 3-5 tygodni po rozpoczęciu treningów, przed przerwą):










Aktualne zdjęcia: --jak uda mi się uruchomić swój żałosny telefon to zrobie ^^--.

Żyj szybko, umieraj młodo.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90343
Dobrze że nóg nie ćwiczysz.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
ale sie rozpisałes ulala ale strasznie chaotycznie

1.plan bardzo bardzo kiepski, dlaczego nie trenujesz nóg , chyba że przeoczyłem jakas informacje??

2.co ty masz z tym gainerem??? co??

ciezko cokolwiek z tego rozczytac co napisał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 169
Wiem, że lipny plan :P.. W prawdzie, zapisany mam inny, obszerniejszy, ale podałem tutaj taki na jakim realnie ćwiczyłem (głównie przez brak sprzętu).
W trakcie pisania padł mi prąd, dlatego może aktualna wersja postu jest chaotyczna (choć z mojej perspektywy jest ok xD).


W każdym razie, napisałem na jakim sprzęcie będę mógł ćwiczyć, jakie odżywki mam zamiar kupić i chciałbym żeby ktoś rzucił propozycje w miare możliwości pełnego planu treningowego na wszystkie partie mięśniowe od pasa w górę :P (dobra, dla nóg też znajdzie się miejsce).

Co do nóg.. Nie przykładałem do nich od początku wagi, ponieważ miałem zawsze większe niż reszta tułowia (biegi, piłka) i nie ćwiczyłem ich, ale w nowym planie może znaleźć się dla nich miejsce ;>.

Zmieniony przez - JohnDC w dniu 2011-09-18 16:32:38

Żyj szybko, umieraj młodo.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 169
odświeżam :)

Żyj szybko, umieraj młodo.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening fbw pytanie

Następny temat

Co mam robic pierwsze?

FAME