SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowy, choć nie młody. Zdjęcia plus dieta, proszę o poradę

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1711

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

28

Waga

75,5

Wzrost

175

Staż treningowy

3tygodnie

Obwód pasa

100cm

Obwód klatki piersiowej

93cm

Obwód uda

57cm

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

bieganie, 2x tydzień

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

uczulenie na truskawki

Stan zdrowia

przeciętny, zawroty i bóle głowy

Preferowane formy aktywności fizycznej

sporty wodne, bieganie, rower

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

krótko dieta wg grupy krwi, obecnie dieta białkowa

Wrażliwość na stymulanty

podwyższona

Możliwosci finansowe

przeciętne

Cel/problem/opis

chęć wyrzeźbienia ciała
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 33 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 202
Witam was wszystkich,

Wiek: 28
waga: 75,5
wzrost: 175cm

Od 3 tygodni chodzę na siłownię 4x tydzień + 3x basen&sauna (na zmianę; dzień na siłce, dzień na basenie itd.) Dodatkowo biegam mnie więcej 2 x w tygodniu, na razie po ok.6km

śniadanie;
jajecznica + ser feta, pomidory, cebula, kawałek pieczywa bez masła lub płatki owsiane + rodzynki, banan, siemię lniane, orzeczy, jogurt nat., opcjonalnie pieczywo z masłem orzechowym, ew. twaróg z dodatkami.

Obiad:
Pierś z kurczaka, warzywa duszone, ryż lub ryba+ warzywa

Podwieczorek (ok.18): banany, jogurt, kawałek pieczywa z serem, pomidorem, szynką, opcjonalnie inny jeszcze owoc

kolacja: jogurt lub owoc, płatki na mleku

Do tego mam Mega Whey 2, piję 3x dziennie z mlekiem chudym, przed i po treningu, i zanim pojde spac.

Lubię też coś słodkiego zjeść, więc zdarza mi się zjeść croissanta, czy ciastka Digestive, gałkę lodów.

Mój cel to bardziej się wyrzeźbić niż przybrać na masie, myślę, że z masą nie jest najgorzej. trening na razie na wszystkie partie mięśni po 3 serie, kolejno 12-10-8 ze zwiększaniem ciężaru.

Macie jakieś sugestie mistrzowie:) Będę wdzięczny, pozdro.









Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 33 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 202
Przesyłam zrzut, konto dopiero założone ale bardzo proszę o zerknięcie kogokolwiek w wolnej chwili, pozdro

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 399
Witam Pana! Na Pana miejscu zajął bym się dobra masą aby miec w czym rzeżbic.

Zmieniony przez - Duda123 w dniu 2014-06-05 08:11:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 399
Niech pan zwieksza kcal (o 200-300) co 2-3 tyg az pan przytyje pare kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 399
Ja na pana miejscu do tego bialka dorzucil jakies bcaa

Zmieniony przez - Duda123 w dniu 2014-06-05 08:16:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46406
Słabe to odżywianie, większość do zmiany poczytaj o diecie http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 351 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3222
1 posiłek nie żadne cini minis tylko płatki owsiane + doliczasz do tego mleko w diecie + jakieś 2 jajka i do tego orzechy np. 2 posiłek Tortilla z kurczakiem? Może jeszcze od Turka? To ma być zdrowe odżywianie wiec tortilla wypada, banan, sałata, kasza, pomidor ok, ale dorzuć to tego jakieś 100 - 150 g kurczaka (najlepiej piersi) bądź jakieś inne mięsko. Kolacja żadne jogobelle bo to same cukry proste croissant też odpada, wrzuć Panie jakiś ryż i kurę, albo chleb razowy z jakimś dobrym, prawdziwym serem, zastąp kiwi jakimś warzywem. Poza tym wiecej tych posiłków, białka więcej podbić, tłuszczy delikatnie mniej. Dieta oczywiście na masę, nie ma potrzeby niczego rzeźbić, lepiej zrobić ładną, porządną masę i potem to wyrzeźbić. Ja osobiście sporo posiłków gotuję sobie stąd: http://potreningu.pl/diety/posilki  Btw. wszelkie suplementy także wliczamy do diety.



Zmieniony przez - Jaasiu96 w dniu 2014-06-06 17:32:24

'Ile potu na treningu poświęcisz, tyle stali pójdzie do Twoich mięśni' Zrobić coś z niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 33 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 202
Dzieki,

Te dodawanie posiłków na PoTreningu to czarna magia, na razie nie ogarniam. Tylko polskie produkty można wybierać z listy, a ja za granicą mieszkam. Z kolei inaczej żeby dodać to muszę uzupełniać ile makroelementów itp. Stąd nieporozumienia, tym bardziej, że to zrzut z jednego dnia jest (zrobiłem tak jak mi mówiono) i też komukolwiek trudno ocenić obiektywnie moje żywienie. W tortilli nie widzę nic złego, nawet od turka, jeśli mięcho wiem, że ma dobre a dodatki świeże to przecież całkiem spoko ją zjeść, do tego jem tzw Rollo, żeby nie zapychać się pieczywem. Chcę dopytać, czy to robienie masy, to konieczność? z tego co mam nie da się zrobić w miarę ok sylwetki? chudy nie jestem..

Zmieniony przez - Ceylon w dniu 2014-06-08 02:21:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 33 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 202
Aha wielkie dzięki za linki dot. diety itd. kopalnia wiedzy, wielkie podziękowania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 351 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3222
Ale takie tortille nie mają dobrej jakości mięsa, oraz zawierają sosy, które też nie są za ciekawe. Jak już tak się tej tortilli trzymasz to zrób sobie swoją w domu

'Ile potu na treningu poświęcisz, tyle stali pójdzie do Twoich mięśni' Zrobić coś z niczego.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wypróżnianie się na masie

Następny temat

Owsianka.

Masa