SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nogi jak golonko. Mięśnie+tłuszcz+zastoje limfy..

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2252

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68
Witam! od dawna śledzę forum, wreszcie zdecydowałam się napisac.
Troche wiadomości o mnie w profilu. Zdjecie postaram się wkleić, ale póki co zwyczajnie się wstydzę.. jeszcze ten cellulit niesmaczny jak schudnę parę kilo to będzie estetyczniej na zdjęciu

Kiedyś nawet sporo trenowałam - siłownia, chodzenie po górach
Mięśnie mi się rozbudowały, nie mam z tym problemów - zresztą od dziecka mam masywną, krępą figurę. No coż, taka uroda
Ostani rok zmieniłam pracę- siedzienie non stop, jedyny ruch to palcami na klawiaturze. Przeniosłam sie na wieś, siłowni itp. zero - jedynie ciężarki w domu.
Utyłam więc....
moje mocarne ciało z jakims tam zarysem mięśni jeszcze zarosło warstwą tłuszczu, cellulitu i ogólnie całe nalane takie (piję dużo wody)
Szafa pęka a ja nie mam co ubrać, bo w spódnicy jak gladiator wygladam.

Od biegania mam silnie zarysowane mięsnie nóg - co przy zatłuszczeniu wygląda dosłownie jak nóżki od świnki ( patrz--> golonko )

Co z tym mozna zrobić ???
ja bardzo lubię te marszobiegi w terenie, bo to jedyny ruch w tym zasiedziałym trybie życia.
Te mięsnie w nogach sa takie obolałae i ciężkie, jak z ołowiu.. szkoda, ze dopiero teraz uśmiwiadomiono mnie, ze trzeba się rozciągać - bo lekcewazyłam to zupełnie.. przez te ciężkie nogi mam problemy z krążeniem, jakby w pachwinie jakiś ucisk, no i sylwetke pochyloną do przodu.
Sorry za laicyzm, ale nie wiem jak to dokładnie opisac (?)
No więc powoli się rozciągam, szukam w necie jakichś ćwiczeń.
Wiosna się robi -mam pragnienie ruszac się w terenie - ale smutne jest to i zniechęcające, że od tego wygladam jeszcze bardziej jak ciężki czołg :-//
No i kręgosłup mnie pobolewa - już nie wiem, czy od pracy czy od biegania na tych ciężkich, rozrośniętych nogach ?
PS. genetycznie mam skłonnosci do żylaków i problemy z krążeniem w nogach to moze też to sprawia?

będę wdzięczna za każdą myśl.. wiem, ze są google i forum, totez korzystam ale trudno czasami się przebić przez setki postów
A Wasze opinie cenne są :) dzięki


Płeć : kobieta
Wiek : 34
Waga : 62
Wzrost : 164
Obwód klatki : 94
Obwód ramienia :
Obwód talii : 73
Obwód uda : 57
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej :

Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu marszobiegi 40min - kiedyś było 4xtyg ale ostatnio przestałam, bo dokucza mi kręgosłup.....

Odżywianie : mam kompulsywne napady jedzenia np. w stresie - coś w stylu bulimii. Okropne, ale staram sie z tym walczyć. Potem wielkie odchudzanie aż do momentu kiedy coś mnie zdołuje i wtedy szał jedzienia :(

Cel : redukcja tłuszczu, wysmuklenie "nabitej" sylwetki zwłaszcza nóg

Ograniczenia żywieniowe : uporczywe wzdęcia - jakbym w pernamentnej ciąży była !!

Stan zdrowia : nadciśnienie, Zespół Drażliwego Jelita, wzdęcia

Preferowane formy aktywności fizycznej : marsze w terenie, jak mieszkałam w mieście to była siłownia często -ale teraz niestety odpada :(
ale mogę coś w domu ćwiczyć

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : CLA, termogeniki, L-karnityna

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia i nie niszczą śluzówki żołądka (miałam wrażenie, ze od preparatów Thermo do spalania wzmagają się problemy z żołądkiem

Stosowane wcześniej diety :
Wypróbowałam rózne modele odżywiania : Low-Carb, wegetarianizm, Dukan, Atkins, potem zaś warzywno-owocowe i inne takie
Praktycznie całe życie na jakiejś tam diecie - pewno metabolizm mam rozregulowany..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
witamy w ladies, czekają cie wielkie zmiany w diecie wiec musisz byc na to gotowa i gotowa na raporty tutaj w formie blogu tego co sie dzieje jak jesz i ćwiczysz, takie sprawy jak twoja nie da sie ogarnąc jedna radą wiec tylko prowadzenie da szansę
jezeli sie zdecydujesz daj znać i zastanów sie ile czasu na ruch mozesz poświęcic i co robić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 68
dziękuję i ciepło pozdrawiam wszystkich
zaczynam więc oficjalnie od dziś działac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
postaraj sie zrobić zdjęcie sylwetki, wstydzi sie nie masz czego
okres masz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
acha i musisz sobei siąśc i pzemyśleć co jest dla ciebei wazne byś bez sensu nei zaczynała znowu czegoś co po jakimś czasie rzucisz i spartolisz swoją pracę i nasze zaangazowanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1969 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 21746
Oczywiście jeśli czujesz determinację i jesteś zmotywowana Ladies będą śledziły Twój postęp i w każdej chwili zwątpienia będą Cię wspierać . Życzę powodzenia!!

http://www.sfd.pl/Monia.W.B/dziennik/Podsumowanie_str._38-t843554-s52.html

Walk like you have three men walking behind you.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DT/maniulkowe życie treningowe/podsumowanie s.22

Następny temat

Darmowe zestawy od firmy Trec

Fruzelina