SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nogi - masa i wzmocnienie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1026

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1031 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9023
Witam, chciałbym zacząc cwiczyć (od wakacji, albo od wrzesnia) tylko nogi potrzebuje planu takiego własnie specyficznego, chce cwiczyc 2xtyg. Posiadam wolne ciężary tylko, czyli do nóg sztanga, sztangielki (ale to drugie raczej odpada, bo nie lubi niby nog robić). Chciałbym mieć ćwiczenia typowo masowe i ..... no własnie, np zeskakiwanie z pewnej wysokości na zgięte nogi, przytrzymywanie i odskakiwanie na miejsce, lub na proste nogi zeskakiwanie.. oczywiscie tutaj sa rozne ciwczenia takie i nie wiem jak je dobierać.. moj trener (trenuje KM) mówił, że takie ćwiczenia są dobre jeżeli chce wzmocnić nogi, myśle, że ktoś kumaty będzie wiedział o co cho ;) tylko czy ktos ułoży mi plan z tymi i tymi ćwiczeniami ??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
cwiczyc to cale cialo a nie wybrane partie, ale chwala ci za to pierwszy raz widz ze ktos chce cwiczyc same nogi najczesciej to jest klatka a ty chcesz sie brac za najwazniejsza partie.
Po za tym to planu nikt nie uklada, podaj podstawowe dane jak wiek i staz i dobierze sie jakis trening NA CALE CIALO.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 347 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22171
Tak jak bery - ćwicz całe ciało.
a nie wybierasz sobie partie, które chcesz ćwiczyć.

proponuje ci takie coś- http://www.defrancostraining.com/articles/articles.htm/( są różne elementy dynamiki jakie opisujesz)


ewntualnie jakiś plan z samymi złożonymi ćwiczeniami;

np coś takiego;
Poniedziałek - rening 1(dół);
-przysiad przedni 4,5 serii po 5 powt.
-martwy ciąg na prostych nogach 4,5 serii po 5 powt.



Środa - rening 2(góra);
-podciąganie na drążku szerokim nachwytem 4,5 serii po 5 powt.
-pompki na poręczach 4,5 serii po 5 powt.




Piątek -trening 3 dół;
-martwy ciąg 2 serie po 10-15 powt.
-przysiad bułgarski 2 serie 10-15 powt.



Poniedziałek -trening4(góra)
-wyciskanie stojąc sprzed głowy 2 serie 10-15 powt.
-wiosłowanie 2 serie 10-15 powt.



Środa -trening 1(dół)
-przysiad przedni 4,5 serii po 5 powt.
-martwy ciąg na prostych nogach 4,5 serii po 5 powt.


Piątek -trening 2(góra)
-podciąganie na drążku szerokim nachwytem 4,5 serii po 5 powt.
-pompki na poręczach 4,5 serii po 5 powt.

itd...

z tym, że tam gdzie są powtórzenie 10-15; zaczynasz od 10 i na następny trening 11 i tak co trening aż dojdziesz do 15 i wtedy dodaj ciężar.


a jeśli dopiero zaczynasz i nie miałeś nigdy styczności ze złożonymi ćwiczeniami to najlepszym rozwiązaniem będzie ten program;http://www.sfd.pl/jaki_kolejny_rodzaj_treningu_-t409111.html

Pzdr.



Zmieniony przez - DrSTRONG w dniu 2008-06-12 17:39:48

Zmieniony przez - DrSTRONG w dniu 2008-06-12 17:52:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1031 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9023
link ktory podales z tymi cwiczeniami co ja opisuje nie działa mi...

bede cwiczyc tylko nogi ćwiczyłem juz w życiu, i jakis tam staz mam zreszta nawet bloga kiedys prowadziłem ^^ a nogi to moja najgorsza partia dlatego szukam planu tylko na nogi, góre i tak sobie nieraz cwicze w szkole, a ona odstaje dosyc znaczaco od nog.. i w ogóle to nie mam czasu na całe ciało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
nic dobrego z tego nie wyjdzie, albo sie cwiczy cale cialo albo nic.Co zrobisz twoja sprawa, przyjmij to do wiadomosci.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 347 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22171
http://www.defrancostraining.com/articles/articles.htm

---
nie masz czasu na całe ciało- 2 ćw. na dzień to aż tak dużo?

Pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1031 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9023
nic dobrego z tego nie wyjdzie...

eh.. wyjdzie wyjdzie.. wiem co robię, mi chodzi tylko o plan! tak, nie mam czasu w ogóle w samych lekcjach mam 10 w-fów tygodniowo.. siłownie robie sobie góre nieraz, ale zależy mi na nogach! to sa moje potrzeby i wiem na czym teraz powinienem sie skupic, nie uprawiam kulturystyki..

to co, nikt nie ma pomyslu na plan?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 347 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22171
no ok.


spróbuj przysiadów 3 x tydz, tak jak w 5x5 ze skokami do ostatniej ciężkiej serii.


Pzdr.

Zmieniony przez - DrSTRONG w dniu 2008-06-12 18:44:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 9777 Napisanych postów 46791 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 367988
Xspeed08 jesli wiesz co masz robic, to po jakiego grzyba pytasz, jak i tak zrobisz co zechcesz?

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przepalone mieśnie

Następny temat

trening na mase

Shaker