SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nitrobolon II problemy żołądkowe

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 725

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 376 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7450
Witam. Mam 21 lat, 80 kg wagi, 178 cm wzrostu ćwiczę już kilka lat z przerwami. Ostatnio zacząłem brać Nitrobolon II + witaminy olimpu. Problem pojawił się w 9 dni wieczorem zaczął boleć mnie brzuch, miałem nudności skończyło się na tym że wymiotowałem 4 razy w nocy na drugi dzień brzuch już mnie nie bolał, ale ogólnie czułem się źle. Pierwsze dni cyklu przebiegały bardzo normalnie dopiero przed wczoraj wystąpił problem. Biorę dwie porcje po 10 g. Czy ktoś z was spotkał się z takimi objawami?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3357 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19536
Wątpliwe żeby powodował to akurat Nitrobolon, to raz tylko takie objawy?

[][][]--140kg--[][][]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8113 Napisanych postów 149668 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1185777
moze to nie wina suplementu.
nie mozna idrazu obwiniac suplementu, zwlaszcza ze wymiotowales dopiero po 9 dniach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 376 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7450
No właśnie też zastanawiam się czy to na pewno nitrobolon, przez pierwsze 9 dni kompletnie nic się nie działo, dopiero wczoraj pierwsze problemy dzisiaj jest trochę lepiej ale nie brałem na razie nitrobolonu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8113 Napisanych postów 149668 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1185777
moze to zatrucie pokarmowe.
ja bym cyklu nie przerywal. chyba ze sie powtorzy, to wtedy co innego.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomysł kreatyna

Następny temat

do kasacji !!!

Fruzelina