SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nikki - Filmiki do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 417

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Kobieta

Wiek

33

Waga

59

Wzrost

166

Cel treningowy

mieć wreszcie piękne ciało

Staż treningowy na siłowni

2007-2008 siłownia; 2013 ćwiczenia w domu; od marca 2014 siłownia

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

siłownia

Dieta

1800 kcal (130b/180ww/60t)

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

odżywka białkowa, BCAA

Ostatnio przerabiany plan

FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad: 70kg, MC klasyczny: 70 kg, wyciskanie na ławeczce leżąc: 40 kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 479 Napisanych postów 2067 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 479572
Witam,
Swój dziennik prowadzę w dziale "Ladies". Jednakże ze względu na to, że dziewczyny mają mało czasu prosiłabym o zerknięcie na filmiki na str. 30, 31, 32 i wypowiedzenie się odnośnie techniki wykonywania.
Wydaje mi się, iż najsłabiej pod względem techniczym wychodzi mi wiosłowanie sztangielką w opadzie.

Dziennik treningowy

Wielkie dzięki za wszelkie odpowiedzi i sugestie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 479 Napisanych postów 2067 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 479572
Tym razem zgłaszam się do Was z inną prośbą, a mianowicie ćwiczę od ok. 3 miesięcy (co możecie zobaczyć w moim dzienniku - trening FBW 3 x w tygodniu) i myślę, że powinnam mieć troszkę większe efekty widoczne w pomiarach oraz wizualnie. Zastanawiam się czy nie powinnam zrobić jakiejś lekkiej redukcji, aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Czy dobrym pomysłem zamiast obcinania kalorii byłoby wprowadzenie w dwa dni nietreningowe jakiegoś rodzaju interwałów (aerobów), które mogłabym robić w domowych warunkach. I co ewentualnie moglibyście zaproponować.

Mam ustalone 1800 kcal (130b/180ww/60t), a w dni nietreningowe obcinam 50g węgli.
Czy oprócz odżywki białkowej, BCAA miałoby sens zastosowanie jakiegoś lekkiego spalacza? Jeśli tak to proszę o jakieś sugestie co to miałoby być.

W swoim DT na str. 28 mam zdjęcia z marca i kwietnia, natomiast na str. 31 są wrzucone pomiary od początku kiedy zaczęłam znowu ćwiczyć czyli od marca.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy- Pytania

Następny temat

aeroby na redukcje