SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Niewielki cykl na początek

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5614

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2313 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 22731
Witam. Jestem tu nowy(i od razu temat w takim dziale ). Mam 19lat, a trenuje od 6. Od ostatnich 2 lat praktycznie stoję w miejscu, zero postępów. Chciałbym się co nie co wspomódz i zwracam się do was z prośbą o pomoc. Ważę ok. 87kg(z czego 5-7kg mniej miałbym w formie), wyniki siłowe:
wyciskanie na ławce 130kg
martwy ciąg 170kg
przysiad seria 3x150kg

Teraz przechodząc do tematu jeśli chodzi o doping to jestem w tym całkowicie zielony nigdy mnie to nie interesowało, myślałem, że się bez tego obejdzie ale jednak liczyłbym na nie co większą masę mięśniową, ale genetyka widać chcę inaczej
Zależy mi na jak najmniejszych efektach ubocznych. Co do kosztów to nie mam pojęcia ile trzeba by w to włożyć, ale chciałbym zrobić to porządnie. Może nie tak jak to robią zawodowcy, ale powiedzmy, że za te 1000-2000zł uda mi się kupić coś konkretnego.
Temat na razie jest informacyjny bo cykl planuję zacząć w ok. października.

Pozdrawiam.

Get Big or die trying...ON 7.06-29.08
Project "gym" in progress...

SZUKAM TANIO TRANSPORTU BUS/CIĘŻARÓWKA!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2313 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 22731
Aha i co do teścia to co sądzicie bym kupił
2xTestanox P Portugalia, Flor Medico Laboratories 1000mg/10ml
1xTestovis Włochy, S.I.T. 100mg/2ml

Get Big or die trying...ON 7.06-29.08
Project "gym" in progress...