SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nietypowy brzuch- źródło problemu.

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16287

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 364
Nie wiem skąd biorą się te wszystkie twory, ale wszelkie mięso kupuje moja matka w znanym i zaufanym mięsnym, który wszystkim chwalą i raczej nikt nie robi dochodzenia skąd to pochodzi( moim zdaniem z tym mięsnym jest wszystko ok. z tego co wiem).Ja nie pracuję, a studiuję, także na razie nie mam własnych pieniędzy i nie decyduje o tym co się kupuje. Czasami jedynie mogę coś zaproponować, a i tak dzięki mnie odżywianie w mojej rodzinie bardzo się zmieniło. Zresztą już widzę jak moja matka kupuje składniki i idzie piec sama chleb, albo sprawdza co jest z jakiej hodowli. Nie ma na to szans. I tak już wszyscy się stukają po głowie na samo słowo dieta lub zdrowe jedzenie, więc nie mam łatwo.
Czyli co mam wywalić wszystkie podstawowe produkty tak jak wędliny,kiełbasę, kurę i jogurty? Przecież to normalne jedzenie każdego człowieka i raczej nie słyszałam zeby było jakieś szczególnie zgubne.
Powiedzcie mi jak to jest, że w telewizji, na innych portalach internetowych, czy w ogole gdziekolwiek indziej trąbią, żeby właśnie jeść dużo chudego mięsa, warzywa, owoce, jogurty, wędliny itd? Takie diety typowo białkowe są przeznaczone dla sportowców i kulturystów z tego co słyszałam, a nie dla ludzi, którzy chcą się nieco wysmuklić i ujędrnić. Żeby nie było, że ja podważam wasz autorytet, albo coś w tym stylu tylko po prostu mnie to ciekawi, bo czytałam tutaj już dużo innych wątków itd. i niektóre zalecenia mnie bardzo zaskakują.