SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Niesmaczzne odzywki

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1300

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Kupilem sobie jakis czas temu Super Gain 4100 o smaku owocow lesnych. Po jakims czasie nie moglem juz na to patrzec. Smakowalo ochydnie. Sa jakies naprawde smaczne i dobre gainery czy mam sie katowac?

Podpisane
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 335 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5524
Smak jest pojeciem wzglednym. Nie wszystko to co tobie nie smakuje nie musi nie smakowac innym. Kiedys byla juz podobna rozmowa na temat batonow. Zaden producent nie bedzie produkowal czegos co jest po prostu niesmaczne dla wszystkich - bo nikt tego nie kupi. Super Gain sprzedaje sie w bardzo duzych ilosciach - czyli komus to jednak smakuje. Niewiele firm produkujacych odzywki rozdaje probki w malych saszetkach ale ... mozesz na swojej lub na jakiejkolwiek innej silowni sprawdac w barkach smaki poszczegolnych odzywek. Jedna porcja kosztuje niewiele ale ty nie kupujac pelnego opakowania bedziesz juz znal smak. Mi osobiscie owoce lesne smakuja ale ... jest wiele innych smakow ktore sa ohydne (dla mnie)


wietom

wietom

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ok..juz znalazlem...M-SCLE BLAST 2000 (MLO). Smak truskawkowo bananowy. Smakuje jak lodyPycha...polecam;)

Podpisane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1542 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15256
Ja mialem tego gainera MLO waniliowego i musze powiedziec ze dlamnie smak byl super prawie jak SHAKE w McDONALDZIE
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja mam białko ProMax SciTec-a, smak truskawkowy. Na początku w ogóle nie mogłem tego wypić, teraz się przymuszam
Jest niedobre, nie smakuje truskawkami, za to jest bardzo
słodkie i mdłe. Ale pewnie mogło być gorzej.:-/

pamiętaj, zawsze będę większy
od ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 335 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5524
misiosz - Shake w McDonalds ???? Nie wiem czy to bylo takie smaczne ale ....... traktuje to jako pochwale Gainera )
dzieki

wietom

wietom

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 590 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19316
A ja mam System Protein 80 Olimpu czekoladowego i jest super W diecie zrezygnowalem ze slodyczy calkowicie i nawet kakao nie pije, wiec to jest jedyna dobra (czytaj: slodka) rzecz jaka jem (pije

PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

PHCthulhu
"Zwyciezca jest ten kto widzi odpowiedz dla kazdego problemu. Przegranym zas kto widzi problem w kazdej odpowiedzi."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

AMINO ANABOL Hi-Tech

Następny temat

Strzelanie kosci

Fruzelina