Dziękuje z góry za odpowiedzi:)
...
Napisał(a)
Moja dziewczyna ciągle chudnie, postanowiłem kupić jej owy produkt gdyż bardzo dużo trenuje i jakoś chciałbym uzupełnić jej diete. Problem w tym że dziewczyna strasznie się tego boi, boi się zmian jakichkolwiek, nie znam się na tym więc szukam porad u was. Czy zażywanie Provit-u 85 o danej zawartości składników i dziennych treningach może jej w czymś zaszkodzić.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU
Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Jeszcze chciałbym dodać iż trenuje ona pływanie i rolki, wykonuje mało treningów typowo siłowych.
...
Napisał(a)
To jest bialko..napewno jej nie zaszkodzi a jedynie pomoze jak mowisz ze czesto cwiczy....dzieki tej odzywce uzupelni diete i bedzie SI
<<<Champions
are Made
Not Born>>>
<<<Champions
are Made
Not Born>>>
<<<Champions
are Made
Not Born>>>
...
Napisał(a)
jeżeli traci wagę to lepsza będzie odżywka typu gainer(weglowodanowo białkowa),pomaga ona uzupełnić kalorie i nadaje się idealnie jako posiłek po treningu
xl
xl
>>>unreal definition<<<
...
Napisał(a)
provit85 - to odzywka bialkowa - na ewno sie przyda w zazwyczaj uboga w ten skladnik diete kobiet (i mezczyzn tez zreszta
)
pozdrawiam
Wiedza to podstawa
"Madry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby".
HIPOKRATES
Doradca w dziale Alternatywna Droga.

pozdrawiam
Wiedza to podstawa
"Madry człowiek powinien wiedzieć, że zdrowie jest jego najcenniejszą własnością i powinien uczyć się, jak sam może leczyć swoje choroby".
HIPOKRATES
Doradca w dziale Alternatywna Droga.
...
Napisał(a)
A co jest przyczyna tego, ze chudnie?
BTW: Nie ukladam diet!!!!

BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...