SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Niecodziennik treningowy z domowej siłowni

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 768

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 1983 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 192587
Cześć kochani,
Nigdy nie mów nigdy... sama nie wiem ile razy mówiłam, że w domu nie będę ćwiczyć i koniec kropka, a teraz mam swoją siłownie w domu ;)
Wracam do pisania o swoich sportowych zmaganiach.
Do dyspozycji mam:
Stojaki do robienia przysiadów lub wyciskania klatki
ławeczka regulowania
step
hip band
piłka
obciążenie 2x2,5kg 4x5kg 4x10kg 2x20kg
gryf duży i prosty mniejszy
hantle 2x2kg; 2x4kg; 2x6kg

powinno wystarczyć do realizacji domowego treningu.

Cele treningowe : nie schudnąć, rekompozycja, ujędrnienie ciała, ewentualnie budowa małej masy mięśniowej (zależy mi na rozbudowie pleców i tyłka) ale boję się bo nie chcę chudnąć, a budowanie masy bez chudnięcia to może być nieciekawy widok u kobiety. Nie jestem chuda i wolą być grubsza ale żeby biust się jakoś trzymał niż być chudzina i żeby się posypała góra Zobaczę w trakcje, trening ma mi sprawiać frajdę.
Obecna waga 60kg, wymiarów nie znam, może się zmierzę za niedługo, zrobię zdjęcia.

Cele dietetyczne: uregulowanie jedzenia i czysta miska jakościowo bez ograniczenia kalorii. Obecnie jem bardzo dużo i pochłaniam tony słodyczy, waga stoi w miejscu a przy zwiększeniu aktywności szybko spada. (tarczyca uregulowana, jestem pod opieką endokrynologa, jeszcze trochę karmię piersią) Jem zdrowe jedzenie, nawyki sportowca zostały ale z nudów albo braku czasu jem słodycze w dużych ilościach.

Dokładny plan teningowy napiszę zaniedługo, planuję opierać na wielostawach i na pewno na początku będzie to FBW. Chciałabym ćwiczyć co 2 dzień, 3-4 razy w tygodniu.

Zapraszam do lektury, proszę o wsparcie i wskazówki doświadczone lejdis i panów. Miło tu wrócić do Was ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5693 Napisanych postów 34904 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 670565
Powtórzenia, tempo, łączenie serii i ćwiczeń - to są fajne metody bez ryzyka że duży ciężar będzie w danym momencie za duży.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3107 Napisanych postów 5879 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 260827
Myślałam o Tobie ostatnio przyciąganie działa

Cieszę się, że wracasz

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

https://www.sfd.pl/[BLOG]_zdrowo_i_sportowo__Nene87-t1159713-s420.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16647 Napisanych postów 128562 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1442563
zazdroszę zaparcia, ja jak na siłownie nie pójdę to w domu trudno mi się zmusić do treningu, chociaż gryfy, obciążenie mam.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 1983 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 192587
Nene, bardzo mi miło. Ja pamietam Was wszystkie, jesteście dla mnie ogromną motywacją.
Anubis, to nie zaparcie tylko ostateczności. Nie chcialam trenowac w domu ale mieszkam na wsi i dojazdy na silownie zajmowały mi za dużo czasu. Nie do pogodzenia z dwójką małych dzieci. Chodziłam raz na dwa tygodnie a to sie mija z celem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9207 Napisanych postów 18515 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 602702
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5334 Napisanych postów 9272 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 209535
Kaka bardzo się cieszę, że wracasz na forum! Kibicuję!

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 896 Napisanych postów 2098 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 33673
Mam tyle sprzętu w domu ,ale zaparcia brak do ćwiczenia w domu wiec zazdroszczę bo ja się będę męczyć z dojazdem na siłkę bo ćwicząc w domu się szybko wypale :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 351 Napisanych postów 2013 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23726
no to kaka witaj w klubie domowników :) u mnie też domowa siłownia, bo też na wsi mieszkam a poza tym ja tam lubię treningi w domowym klimacie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 1983 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 192587
Dziękuję jeszcze raz za miłe przyjęcie ;)

Dziś pierwszy raz ćwiczyłam i tak macałam się z ciężarami, właściwie to mam pytanie bo jestem w trakcie ustalania planu treningowego.
Czy ja mogę na każdym treningu robić inne ćwiczenia? FBW ale czasem mam ochotę na przysiady, czasem na ciągi, czasem na wiosłowanie sztangą a czasem sztangielkami itd Jest tyle fajnych ćwiczeń, że nie umiem się zdecydować. Czy ma to sens, jeśli kolejność pracy grup mięśniowych będzie zachowana a ćwiczenia podobne albo czasem będą jakieś dodatkowe? Ważne, że będzie bodziec dla mięśnia czy aby rosnąć musi być takie samo ćwiczenia.

Dziś chciałam wypróbować sprzęt i zrobiłam
przysiad 4x8 20kg 30kg 30kg 30kg 30kg (w sumie nie wiem czemu tak mało)
RDL 4x12 20kg 30kg 30kg 30kg
hip trust 4x8 20kg 60kg 60kg 60kg
wiosłowanie sztangą 4x12 20kg 30kg 30kg 30kg
wyciskanie klatki 4x12 20kg 20kg 20kg 20kg
wyciskanie żołnierskie 4x8 10kg 10kg 10kg 10kg
wyciskanie francuskie talerzem 4x12 5kg 5kg 5kg 5kg
brzuch plank, bird dog na plecach (nie wiem jak to się nazywa)

Nie mam jeszcze sztangielek ani to nie jest mój plan treningowy, robiłam to żeby sprawdzić sprzęt i jak mi się ćwiczy. Jestem zadowolona a plan będzie zależy od odpowiedzi na powyższe zapytanie
Miska bez komentarza, właśnie jem tosty :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5693 Napisanych postów 34904 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 670565
Każde FBW w tygodniu może być inne. Kolejność ćwiczeń też można zmieniać. Można raz zaczynać od dołu a innym razem od góry. Jeden trening może być bardziej na ciężarze a drugi bardziej pompujący. Wszystko możesz spokojnie dopasować tak żeby mieć i przyjemność i efekty.

No i zapomniałem dodać - bardzo się cieszę że założyłaś dziennik. Na pewno będę regularnie zaglądał.


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2021-12-01 08:09:23

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 1983 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 192587
Night, dziękuję za taką odpowiedź, cudowna, o taka mi chodziło :) :)
Dzieciaki w zeszłym tygodniu złapały jelitowe wiec byla masakra, dopiero dzis udało mi sie poćwiczyć. Hantli jeszcze nie zalatwilam, na dniach postaram sie ogarnąć.

Chodzenie z guma na boki 4x12
Hip thrist z guma, 8x55kg 8x55kg 8x55kg 8x55kg 12x35kg 12x35kg 12x35kg
Mc sumo 8x35kg 6x55kg 6x55kg 6x55kg 6x55kg
Wiosłowanie sztanga 12x20kg 12x20kg 12x20kg 12x20kg
Pompki 4x12
Wyciskanie żołnierski 8x20kg 8x20kg 8x20kg 8x20kg
Wyciskanie francuskie 12x5kg 12x5kg 12x5kg 12x5kg
Brzuch i mdm

Przypomnialam sobie o ćwiczeniu, good morning, spróbowałam z samym gryfem i czuję posladki ladnie ale musze popatrzec na filmy w necie i swoje stare, jakos tak brak mi pewności siebie.

Czy jest jakies ćwiczenie na barki ze sztanga oprócz wyciskania? Nie przepadam za tym cwiczeniem a coś musze robić do czasu posiadania sztangielek.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja 12 kg w 3 miesiące 18.11-18.02

Water