SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nie za duzo?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 903

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 308 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2630
Kumpel zaczol drugi cykl. Sustanon250 (1ml-strzal)+ D-bol
Cykl ma trwac 10 tygodni.
On ma zamiar wziasc 40 strzalow i 500 tabletek.
Wydaje mi sie, ze to za duzo. Co wy na to?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3576 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 23555
pożegnaj kumpla w moim imieniu

RUN CLEAN, RUN FAST!

AGILITY HANDLER PRO

On też może być sportowcem.
www.dssk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Gochan ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 4627 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 30333
Przeżyje, ale nie wiem czy jego wątroba przetrzyma te 500 tabsów, w każdym razie jest to cykl bardzo przesadzony, wybitnie niezdrowy i nie przyniesie takich rezultatów jakich oczekuje kolega. Jeśli ma zamiar faktycznie zrobić coś takiego, to popełni bardzo poważny błąd.

Pozdrawiam
Darth Gochan
Kuba rozpruwacz działu doping
Cichy i dyskretny seryjny zabójca działu MMA

"Czyń Swoją Wolę niech będzie całym prawem"
Aleister Crowley

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 308 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2630
Ten klient w popszednim 6 tygodniowym cyklu zjadl 300 tabletek D-bolu i 10 strzalow deki. Skoczylo mu 6kg na wadze i nie byl zadowolony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 103 Napisanych postów 468 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1980
Aha czyli gosc po tych 2 cyklach bedzie mial juz "w sobie" 800 tabsow?? no to moim zdaniem wielka przesada!

pozdro

bez masy nie ma klasy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3576 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 23555
6 kg to przychodzi w 6 tygodni na samej dece jak sie postarasz

RUN CLEAN, RUN FAST!

AGILITY HANDLER PRO

On też może być sportowcem.
www.dssk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2038 Wiek 103 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41638
tylko mnie zastanawia jak mozna zrobic tak slabe rezultaty na 300 d-bolu?
niech lepiej kolega zastanowi sie co robi nie tak ,dieta? trening?

Cytaty miesiąca:
1."A co do spermy.. jakby się spuszczać raz na tydzień i pić własną spyre to szłaby po tym masa? -czy ktoś próbował?"

2."Mysle,ze tak! Sperma to bialko,a bialka nigdy za wiele.Znam jedna babe co robi laske z polykiem-jest duza i silna-moze to jest prawdziwa alternatywa dla koksow? "
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co i jak na mase??

Następny temat

Co doradzicie na spalenie tłuszczu

Zestaw 1