SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nie wiem co robić.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 379

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 120
Cześc.

Na siłownie już uczęszczałem jakiś czas około 2 lata temu, 2 miesiące temu wróciłem z zamysłem zrobienia ostrej masy, przytyłem 14 kg, z wagi 86 do 100, sporo z tego to oczywiście tłuszcz...teraz nasuwa mi się pytanie co robić, czy masować dalej czy redukować bo po prostu źle się z tym czuje...

Moje wymiary :
wzrost : 193
waga: 100
BF : ~ 17%
udo : 58
biceps : 44
klatka : 105
pas : 93
łydka : 45

pomocy....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10932 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Po suchych wymiarach trudno powiedzieć, najlepiej jakbyś podrzucił fotki do oceny, przód bok tył w naturalnej pozie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
No to pora redukować
Układaj dietę redukcyjna

Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal,
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
17 procent tkanki tłuszczowej i 93 centymetry obwodu w pasie zdecydowanie powinno sugerować nam konieczność redukcji tkanki tłuszczowej. Im niższy mamy poziom tkanki tłuszczowej, tym lepszej jakości mięśnie możemy budować. Warto redukować do niskich wartości, około 11-12 procent. Więcej na ten temat polecam poczytać w tym oto artykule:

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Zdecydowanie warto jeszcze wrzucić zdjęcia sylwetki. Wtedy dokładnie zobaczymy co i jak.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7029 Napisanych postów 8424 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233078
Skoro sam czujesz że jest źle i wszystko poszło inaczej nić powinno to zacznij redukcje , najlepiej będzie jak wstawisz foto sylwetki ale patrząc na obwody to raczej czeka cię długa redukcja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 274 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8511
Moim zdaniem wyznacznikiem tu powinno być samopoczucie. Pomiary, waga itd w moim mniemaniu schodzą na dalszy plan (nie mówiąc oczywiście o skrajnych przypadkach). Jeżeli patrzysz w lustro i nie pasuje Ci jak wyglądasz, widzisz za dużo tłuszczu to oczywiście redukuj.


Zmieniony przez - wilk1990 w dniu 2019-10-28 07:15:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 120
Wysyłam zdjęcia, przepraszam za jakość ale zepsuł mi się telefon 2 dni temu i mam zastępczy, ale chyba wszystko widać :D







chyba te zdjęcia mówią same za siebie, nie sądziłem, że jest aż tak źle :D


Zmieniony przez - haghg w dniu 2019-10-28 10:37:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12294 Napisanych postów 12106 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320101
zdecydowanie redukcja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 120
teraz moje pytanie, co robić żeby nie zgubić mięsa ? dieta IF polecacie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12294 Napisanych postów 12106 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320101
zależy dla kogo, mi odpowiada taki tryb, bo nie mam problemu z niejedzeniem długi czas, ale znów jak jem to apetyt wzrasta, dlatego wolę się najeść dwoma dużymi posiłkami po treningu niż 5 małymi co kilka godzin, ale są tacy co nie wytrzymają 2h bez chrupnięcia czegoś, no i doskwierać im bedą nieprzjemności ze strony układu pokarmowego po takich dużych porcjach, no i dodatkiem do diety na ograniczenie katabolizmu jest odpowiedni trening siłowy, żeby organizm wiedział, że potrzebuje tych mięśni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
W celu redukcji tkanki tłuszczowej konieczny jest deficyt energetyczny. Optymalne jego ustawienie przysparza wielu problemów. W praktyce jeśli restrykcje energetyczne są zbyt głębokie – dietę trudno utrzymać w praktyce, pojawia się trudny do opanowania głód, dodatkowo rośnie ryzyko utraty tkanki mięśniowej i adaptacyjnego spowolnienia metabolizmu. Jeśli natomiast deficyt jest zbyt płytki, to nie osiąga się zamierzonych efektów bądź też postępy są zbyt wolne, poza tym organizm umie się adaptować do zmian w spożyciu pokarmu. Jak więc ustalić podaż energii? W praktyce sytuacja wygląda następująco: im większy poziom tkanki tłuszczowej tym głębsze restrykcje kaloryczne można wprowadzać.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Insulino-oporność i subkliniczna niedoczynność tarczycy (120kg 196cm wzrostu)

WPC