SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nie patrząc na koszty, jaki w miarę bezpieczny zestaw na stagnację w spalaniu?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 513

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Waga / wzrost

29

Staż treningowy

101kg 194cm

Cel cyklu

7 lat

Stosowane wcześniej spalacze

redukcja z 130kg do 92kg

Przewidziane finanse na cykl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 48 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 244
EDIT-----------> Ankieta nie wiedzieć czemu przesunęła moje odpowiedzi, wyskoczył tez błąd przy wysłaniu tematu

Cześć

mam 28 lat, brałem kiedyś kilka opakowań scorcha oraz hyperdrive 3.0+, ćwiczę od 7 lat z przerwami.

W przeciągu pół roku schudłem 29kg, teraz niestety od ponad miesiąca waga praktycznie nie spada. Nie chcę dyskutować dlaczego tak jest i tłumaczyć że "tak na pewno trzymam dietę" bo nie o tym jest temat.

Potrzebuję zestawu który pomoże mi zrzucić te ostatnie zalegające 10 kg tłuszczu które powstrzymują mnie od osiągnięcia mojego celu. Gdybyście nie patrzyli na koszta, to jaki zestaw byście mi polecili?

Pytałem się znajomych i proponowali mi bardzo dobre rozwiązania, ale pomyślałem że zapytam też tutaj.
Na jednej ze stron przeczytałem o takim zestawie -> Dorian Black Bombs + Lean FX + AD-3 czy ma on sens?


Jeśli chodzi o trening to robię HIIT co drugi dzień, i kilka godzin po treningu siłowym 40 minut orbitrek, wysypiam się i roluję mięśnie wałkiem, jak czuję się rozbity odpuszczam aeroby aż się zregeneruję. Do tej pory taki trening działał na mnie bardzo dobrze.




Zmieniony przez - piotrek255 w dniu 2015-03-31 17:26:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź