SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tłuszczowej - problem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 219

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 455
Dzień dobry,
mam następujący problem - nie mogę zredukować pomimo sporej ilości treningów i dopiętej miski. Od 3 - 4 lat stale redukowałem na lato. Nigdy nie miałem najmniejszych problemów. W ubiegłym roku moja redukcja skończyła się na ok ~3%bf.

W tym roku jest jakiś dramat. Od stycznia nie mogę zrzucić wagi. Trenuje codziennie po 2x. Zawsze skakanka od 3000 do 5000 skoków + trening siłowy (+15min bieżni) / trening w domu - głównie brzuch + trening na poręczach, gumach i z kb / trening na świeżym powietrzu na drążkach.

Zjadam codziennie 2100kcal. Białko od 2,7 do 2,9/kg masy ciała.

Deloady, refeedy nie pomagają.

Potrafię nic nie robić i zjeść 2400 i zrzucić 0,9 kg, a potrafię zrobić 7000 skoków, zjeść 2100 i przytyć 0,5kg.

Na każdej poprzedniej redukcji jak już złapałem początkowe kcal to byłem w stanie tak precyzyjnie określić aktywność codzienną i kalorie, że codziennie waga szła minimalnie w dół, bez wahań. Aktualnie nie mogę zrzucić wagi od 4 miesięcy..

Suplementacja: Johimbina - aktualnie 30mg, kofeina, żeń szeń z guaraną, kreatyna, wit d3+k2, omega 3, multiwitaminy, przedtreningówki + sporo kawy i energoli.

Miska: praktycznie same twarogi chude, serki wiejskie proteinowe, ryż, trochę białka w prochu z mlekiem 0%, tuńczyk w wodzie. Czasem dorzucałem ryż 0kcal bądź makaron wysokobiałkowy.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczny za pomoc..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1140 Napisanych postów 1470 Wiek 32 lat Na forum 177 dni Przeczytanych tematów 6511
wyjdź z deficytu za min 2 tyg a ruszysz dalej.
ps. chciałbym widzieć te 3% bf ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20341 Napisanych postów 14369 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 253049
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 455
Panowie, wybaczcie ale źle się wyraziłem. Moja redukcja nie mogła się zatrzymać, bo od początku stoi w miejscu i nic nie zredukowałem. Zaczynam myśleć, że to problemy zdrowotne
Jeżeli chodzi o fotki to chętnie podeśle na priv. Nie jest to jednak nic imponującego. Przy takim docięciu ważyłem 73,5kg więc maluch jak na 188 wzrostu.



Zmieniony przez - x99Hawkey w dniu 5/4/2021 4:41:57 PM

Zmieniony przez - x99Hawkey w dniu 5/4/2021 4:42:32 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1140 Napisanych postów 1470 Wiek 32 lat Na forum 177 dni Przeczytanych tematów 6511
zapomnij o swoich wyimaginowanych 3% ;) moze bylo sucho, nie neguje, ale 3%? nie wiesz co piszesz;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 18 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2122
Dokładnie, 5 procent i mniej to stan zagrazajacy życiu, kulturyści wychodzą na scenę 6-8 procentami..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4707 Napisanych postów 67787 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 703045
To, co przede wszystkim należy wiedzieć, to to, że masa ciała i jej zmiana w czasie trwania cyklu treningowego nie jest wyznacznikiem efektów. Polecam więc nie skupiać się tak bardzo na jej zmianie, a skupić na tym, co rzeczywiście jest istotne w obserwacji naszego organizmu. Ważne jest to, jak zmieniają się obwody ciała, mierzone co jeden, dwa tygodnie rano na czczo i zapisywane. Poza tym, co miesiąc warto wykonywać zdjęcia sylwetki (przód, tył, bok). W tej samej pozie, odległości, świetle i bieliźnie.

Jak to się zmieniało przez okres ujemnego bilansu energetycznego?

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wybór celu treningowego

Whole01