SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nie idzie siła na barki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1661

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 500 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4162
durne pytanie
chemią się tutaj szczycisz czy co?

"Religia jest dla ludzi bez rozumu"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 506
no to teraz mnie rozbroiles. nigdy tego nie bralem, nie wydalem na to wielkich pieniedzy, tylko kilkanascie zlotowek wiec czym tu sie szczycic? nie wiem po prostu jak to brac, wiec o co Ci chodzi? o.O
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 500 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4162
chodzi mi o sposób rozrabiania a nie że kupiłeś jakieś carbo które bez diety może ci niewiele pomóc

"Religia jest dla ludzi bez rozumu"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5005 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Wzrost siły nie nadąża za progresją tygodniową..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 506
Ja nie wiem co Wy z tą dieta.. Znam wiele osób które nie mają diety a wyglądają bardzo dobrze i sobie ćwiczą od paru lat. Na tym forum dieta to jakaś świętość która musi być bo jak nie to zawsze ona jest przyczyną każdego problemu, no cóż, w każdym bądź razie dzieki za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5005 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
http://www.sfd.pl/Co_to_jest_dieta_-t589898.html

Wystarczy jeść ok 30g biała w każdym posiłku i już jest JAKAŚ dieta ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34420
Cześć. Możesz nie mieć diety i jeść wszystkiego bardzo dużo,ale ten sposób sprawdziłby się jedynie na masie. Poza tym, oprócz mięśni nabrałbyś pewnie kupę tłuszczu, nie wspominając prawdopodobnie o negatywnych aspektach zdrowotnych. Ale jeśli chciałbyś zrobić redukcję bez diety i nie spalić wypracowanych mięśni, to odsyłam do cudotwórcy.
PS Mi też nie idzie siła na barki,ale robie regenerację i zmieniam trening,więc może coś zdziałam.

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 506
No cóż, ja nie jem tak jak piszesz wszystkiego bardzo dużo. Jem pobnie jakbym miał diete, staram się jak to jeden z użytkowników wyżej napisał zapewnić te 30g białka na posiłek, nie pije alkoholu, nie jem słodyczy, czipsów, ne słodzę.

Z rana jem owsianke zmiodem, rodzynkami, czasami odstapilem od niejedzenia słodyczy i wrzucałem rozdrobnione 3 kostki czekolady z nadzieniem truskawkowym do tej owsianki. Potem zazwyczaj jadam 3-4 kanapki z chlebem razowym i z jakas wedlinka, pasztecikiem czy cos takiego,(od niedawna zaczynam jeść serki wiejskie w to miejsce) + 1-2 kanapki, nastepnie mam pelnowartosciowy obiad (ryz najczesciej z piersia, czasami oczywiscie makaron lub kasza, nie jem ziemniakow) dodaje rozne przyprawy do piersi, skorzystałem nawet z przepisu ktory udzielil jeden z uzytkownikow tu na forum, a mianowicie http://www.sfd.pl/chicken_nuggets-t456552.html Potwierdzam - wychodza przepyszne kawaleczki piersi (ja nie bede jednak dodawal bulki tartej i jajka), raz tylko tak sprobowalem i tak wyszlo przekozacko.Po tym posilku mam trening, po treningu uzupelniam cukry proste bananem, jablkiem, a teraz mam puszke carbo to bede carbem od czasu do czasu uzupelnial. Dalej mam posilek bialkowy czyli np tunczyk, albo piers i kolejne 100g ryzu, i po tym posilku czekam 2-3h na ostatni juz posilek jakim jest ser bialy chudy. Dotychczas jadlem go z miodem, lecz teraz bede go jadl z warzywami lub orzechami ziemnymi, lub sam, ewentualnie popijajac lyzke oliwy z oliwek. Czy to jest zly styl jedzenia? Ryzu/makaronu/kaszy staram sie zjadac 200g dziennie.

Moja waga 79kg, wzrost 172cm, wiek 21 lat, sredni czas na silowni 1h 40 minut (mam silownie w piwnicy co za tym idzie trzeba sie dzielic sprzetem) Napiszcie co o tym sadzicie, czy to dobrze, czy moze nie :) Za wszelkie opinie bede wdzieczny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5005 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Z rana wrzuć jakieś białko dodatkowe - np parę jajek.

W ciągu dnia staraj się jeść dużo zielonych warzyw.

Do tego mógłbyś się zaopatrzyć w białko serwatkowe, by wziąć ze sobą w ciągu dnia (wyjmujesz shake'a i po prostu wypijasz - bardzo wygodne).


Ogólnie jest ok

Jest jeszcze masę innych pysznych sposobów na tunaka / mięcho - dział KUCHNIA.



pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4533 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34420
Do chleba razowego mogłbyś dać wcześniej przyrządzoną pierś z kurczaka i byłoby jeszcze lepiej.Możesz też smarować niewielką ilością dobrej jakości masła to nie będzie suche. Do kolacji lepiej jedz ten twaróg z samą oliwą ew.z niewielką ilością warzyw,bo orzechy są cięzkostrawne ;)

Nie ma takich zmian,których my nie możemy wnieść!

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do sprawdzenia- na masę, prośba o poprawki i porady.

Następny temat

Plan treningowy - 13 latek