SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nie dać się czasowi

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 486006

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2785 Napisanych postów 7885 Wiek 49 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 529887
Ja sie z Wami zgadzam w 100%. Inna sprawa, ze te moje treningi to też i jakaś odskocznia od dnia codziennego jest. I jak, tak jak przed chwilą, dostaję news'a, ze moje dziecko narozrabiało w szkole i wiem,ze bede miała jazdy w domu jak wrócę, to mała szansa, ze zrobię trening według planu. Bo do niego wolną głowę potrzebuję, a nie zajętą głupimi myślami psychologiczno-wychowawczymi, które na końcu i tak do niczego nie prowadzą. A jak głowy nie ma to najchętniej poleżałabym na kanapie z winkiem..Więc sukces, ze w ogóle sie ruszam z tej kanapy:)
Ale plan jest i powoli, bo powoli, ale będzie realizowany. Dzisiaj na personalnym tez ma być MC, wiec nie upadłam tak nisko:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3133 Napisanych postów 28534 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 633276
Jak głowa zaprzątnięta innymi myślami - to ciężko się skoncentrować. Ale też trening rozładowuje trochę te emocje - więc tak czy inaczej warto na niego pójść.


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2019-01-24 12:51:17

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2811 Napisanych postów 9498 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 504332
Paatik ja rozumiem, że treningi to odskocznia i wiem jak jest ciężko jak człowiek zły Ale już przy ostatniej dyskusji odnośnie treningu na tyłek napisałam, że podstawa to regularność i konsekwencja. Jeśli tego z jakiegoś powodu zabraknie, to nie ma co narzekać że tyłek nie rośnie Trzeba się wtedy pogodzić, że nie jesteśmy w stanie realizowac czegoś na 100% więc i efekty nie będa na 100%
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 768 Napisanych postów 2032 Na forum 351 dni Przeczytanych tematów 26378
To prawda, że do wszystkiego trzeba się przyłożyć ale 100% na 100 % to bym się sprzeczał.
Zasada Pareta mówi że 20% robi 80%, przekładając na polski to lepiej mniej a mądrzej. Chyba.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2811 Napisanych postów 9498 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 504332
Paawo pewnie że tak, ale tu nie chodzi o więcej/mniej, tylko o regularność Ja bym nawet powiedziała, że lepiej kilka konkretnych ćwiczeń na tyłek i konsekwencja, niż milion ćwiczeń i co chwilę zmiany
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 434 Napisanych postów 1581 Wiek 276 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 156406
Viki
Paawo pewnie że tak, ale tu nie chodzi o więcej/mniej, tylko o regularność Ja bym nawet powiedziała, że lepiej kilka konkretnych ćwiczeń na tyłek i konsekwencja, niż milion ćwiczeń i co chwilę zmiany


Regularność w treningu to jedno, regularność w żarciu to drugie. Żeby rosło trzeba jeść. Dużo jeść. Takiego tipa znalazłem na netach. Może komuś się przyda

2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45925 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
No... to dla Paatik jak znalazł
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2785 Napisanych postów 7885 Wiek 49 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 529887
Tak sobie tu piszecie, piszecie - a ja dopiero z ruskiego i personala się do domu dowlokłam... a jeszcze muszę pojechać po koszykarza. No i w domu jest burza z piorunami bo Młodemu odebrałam kompa.
Muszę sprawdzić w moich celach co było na pierwszym miejscu - fun czy dupa? Bo na pewno nie fun z dupy:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 902 Napisanych postów 8333 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 290936
Powodzenia! Tak ogólnie.
A szczególnie czekam na opis zajęć indywidualnych z kettli
1

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2785 Napisanych postów 7885 Wiek 49 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 529887
24.01.2019 DT
Godzinka personalna się odbyła. Generalnie jestem zadowolona, chociaż chemii nie ma. Ze 3 takie zrobię, a potem wrócę do grupy (jak juz przestaną być tłumy z noworocznymi postanowieniami) albo zmienię trenera na innego. Po raz kolejny usłyszałam prawdę o moich przysiadach, która niestety jakoś nie może mi się w głowie na dłużej zadomowić. To że mi ciężko, że bolą mnie czwórki to normalne i tak ma być. Jak nie chcę żeby bolały to mam robić więcej przysiadów chociażby goblety z kettlem 6kg. Żadne pomysły typu "najpierw zrobię te czwórki na maszynie (bo przyjemniej, mniej ciężko etc.) i potem wrócę do przysiadów - to będzie mi mniej ciężko" - się nie sprawdzą. No dobra wyartykułowałam to....
Robiliśmy goblet, swing, martwy, wycisko-podrzut, ergometr prawidłowo i włażenie na skrzynię (o matko, po tym jak poprzedniego dnia 30 minut właziłam). Wszystko z kettlami. Za tydzień ma być nauka wiosła hantlą i martwy ze sztangą.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

T3

Następny temat

Redukcja, zdrowie