SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nie bede orginalna..motylem byłam..

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2014

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 342
Wczoraj było tak:
Kcal: 1790
B: 113
W: 107
T 100
chyba za duzo tych tłuszczy, co do bialka to nie jestem w stanie wiecej go wcisnac, 2g na kg to dla mnie narazie za duzo,
Jakby ktos ocenił tę diete było by fajnie..:)
Cwiczenia 40 min rozne (tak na pierwszy raz) Dzisiaj bolą mnie wszystkie mięsnie, ale czuje ze zyje:)
Jazzman nie chce schudnąc szybko, nie moge! Bo bede wygladac jak flak. Poza tym chce sie wreszcie przestawic na zdrowy tryb zycia, na zawsze..Co rozumiesz przez :"3 msc na rozruch" ?
Co do treningów to popróbuje, narazie jestem na początku drogi i wszystko opornie mi idzie i męcze sie strasznie juz po kilku minutach.Podoba mi sie tez trening Obli na piłce, musze tylko zdobyc jakies hantelki i przypakuke A Twoja wersja max korzysci min czasu też mi pasuje :) Daj mi troche czasu a dojde do MC i zdam relacje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Mniej tluszcu, wiecej bialka, postaraj sie przynajmniej o te 130g minimum, a dobrze by bylo 2g/kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 268 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 10155
Osoby ktore dopiero zaczynaja regularnie cwiczyc moga doswiadczyc czegos niezwyklego a mianowicie przyrosty sily, kondycji I masy miesniowej beda bardzo szybkie, nie adekwatne do wlozonego wysilku. To wszystko zmieni sie gdy organizm zaadaptuje sie do regularnego wysilku. Oznacza to, ze pomimo braku zmiany wagi bedzie sie zmieniac struktura organizmu I to na lepsze. Lepiej ukrwione miesnie, wyzsze zapasy glikogenu I wyzsza masa masa miesniowa przy nie zmienionej masie calkowitej bedzie wiec, jak sie domyslasz, oznaczac nizsza zawartosc tluszczu I zmiane jego struktury (wyzsza zawartosc tluszczu szarego bo z tluszczem jak z cholesterolem jest lepszy I gorszy). Tak wiec obcinanie kalorii w poczatkowym okresie mija sie z celem a nawet prowadzi do niepotrzebnego obciazenia organizmu w okresie adaptacji do regularnego wysilku fizycznego.
Znacznie lepiej bedzie starac sie utrzymac nie zmieniona mase ciala przez 3 miesiace a po tem w miare szybka wycinka I wierz mi, ze jak wszystko zrobisz prowidlowo to nie bedziesz czuc potreby zrzucenia 15 kg a ciagle bedziesz miec 4 miesiace na poprawe sylwetki.
Poprawe sylwetki - to jest wyznacznik nie waga.

ginekologiem nie jestem ale zajrzec moge

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 342
Słabo mi idzie, ciagle mam za duzo węgli, jak wszystko zlicze to pojawiają sie niewiadomo skąd?!

Truskawki mrożone
Jaja kurze
Oliwa z oliwek
Pomidory
Cebula
Pierś z kurczaka
Kapusta kiszona
Oliwa z oliwek
Kasza Gryczana - Prażona 50 g
Buraczki obiadowe
warzywa gotowane
Jogurt naturalny 150
Czarne jagody
kcl:1630
B 109
T 60
W 150

#2
Jaja kurze
Jabłko
Orzechy włoskie łuskane 10 szt
Kapusta kiszona
Ogórek kiszony
Jogurt Activia Owocowa
Maślanka naturalna 50 ml
Wieprzowina, schab z kością
Kapusta pekińska
warzywa gotowane
Oliwa z oliwek
Mazurski smak Twaróg lekki 0%
Ryż naturalny brązowy 50 g
kcl 1790
B 112
T 106
W 108

#3
Pomidory
Jaja kurze 3 szt
Bułka pszenna ( całe popołudnie byłam poza domem a to jedyne co moglam dostac :/
wiem..masakra!)
Kiwi..
Kapusta kiszona
Filet z indyka specjał
Jogurt Activia Naturalny
Oliwa z oliwek
Mazurski smak Twaróg lekki 0%
Szynka (plasterek)
Granola orzechowa
Ryż naturalny brązowy
kcl: 1700
B 120
T 70
W 150

#4
Mleko 200
Banan
Mięso z piersi indyka bez skóry
oliwa z oliwek
Mieszanka warzyw
Kotlety sojowe Minutki 2 szt
Biały twarożek
Granola orzechowa 2 lyżki
Pierś z kurczaka
Mieszanka warzyw
jogurt 20 ml
kcl 1850
B 150
T 70
W 120

Wydaje mi se ze jak narazie to jestem na dobrej drodze, ale do utuczenia sie! Codziennie zakładam ze będzie mniej, a wieczorem jest i tak za duzo...No nic moze sie naucze wreszcie. Czytam sobie Nieistotna i Fale i Laurynke i sie motywuje...a jak to nie pomoze to moze ktos z Was mi nałozy łopatą do głowy..

Jazzman ja musze schudnac...Twój plan na pewno jest rozsądny ale ja potrzebuje tych kilku kg mniej żeby sie podbudowac, zeby sobie powiedziec, ze tym razem sie uda, Bo ja cienki Bolek jestem nie to co wy !W przyszłym tygodniu bede miec sztangielki regulowane 2x 20 kg, piłe mam to spróbuje tego treningu Obliques, póki co robie 20 min aerobów i 20 min wg swojego planu (jw) i ledwo dycham ;)
Mam nadzieje, że spece tu jeszcze zajrzą..:)
Uciekam spac,(przerabiam kolejne ząbkowanie=zero spania)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Nie powiedzialabym ze 120-150g wegli to duzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 342
Witam.
O 3 tygodni próbuje cos se sobą zrobic. Staram sie trzymac diete, choc zdarzaja sie wpadki. Problem taki ze nie widac efektu na wadze, za to widze po swoim ciele ze cos sie dzieje bo zgubiłam 3 cm w tali, 2 w biodrach i az 8 w pasie (pepek) Udo 1 cm na plus, łydka 1,5 cm mniej. Nosze bardzo często pas neoprenowy+ kosmetyk ala wyszczuplający ;) żeby pojędrnic skórę na brzuchu.( pociążowy flaczek)
1. czy mozliwe ze te ubywające cm to tylko woda?
Co drugi dzien robie Trening Obliques na piłce, w pozostale dni aeroby-to mi marnie idzie...
2. czy moge zamieszac w tym treningu? tzn robic np wszystkie cwiczenia na brzuch, czy mam wybrac tylko 3? Narazie robie wersje dla początkujących i po treningu czuje duze zmęczenie mięśni ramion, i niedosyt mięsni brzucha i nóg. Bede wdzięczna za odpowiedz..Pozdrawiam:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 342
hej..poradzi ktos ?

Zmieniony przez - eolka w dniu 2009-12-01 13:49:09
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zapotrzebowanie na skladniki

Następny temat

Dieta cud

Shaker