SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nasze patenty na - BARKI

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1564

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4998 Napisanych postów 32898 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 659205
Trzeci temat z cyklu dotyczył będzie sposobów na poprawienie wyglądu barków. Myślę, że dla sportowej, kobiecej sylwetki jest to bardzo istotny element i warto mu poświęcić troszkę uwagi.

Zachęcam do pisania. Podzielcie się tym jakie ćwiczenia pomogły Wam uzyskać zadowalające efekty. Jakie polecacie rozkłady serii i powtórzeń. Gdzie lubicie umieszczać w planie trening barków.

Bardzo liczę na Waszą aktywność. Oczywiście za jakiś czas napiszę jakie są moje patenty na tą partię - myślę, że będą dla niektórych osób nietypowe.



Zmieniony przez - nightingal w dniu 2019-04-29 09:04:36
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 261 Napisanych postów 650 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8391
Doświadczenie treningowe mam nieszczególnie bogate, ale dla mnie jak na razie wygrywają facepulle Powiedziałabym wręcz, że zakochałam się w tym ćwiczeniu od pierwszego razu- jest stosunkowo proste do wykonania, a przy tym genialnie czuję przy nim pracę mięśni. Mam nadzieję, że będzie równie efektywne, co przyjemne.
Minus natomiast taki, że na siłowniach zazwyczaj jest jedna brama, często okupowana, a bez wyciągu nici z facepulla.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4998 Napisanych postów 32898 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 659205
Facepull to jedno z najlepszych ćwiczeń na tył naramiennych - często je ludziom polecam. Sam niestety nie bardzo mogę robić.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1847 Napisanych postów 10851 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 583159
A u mnie zawsze najlepiej sprawdzała się klasyka. Podstawą są oczywiście wyciskania czy to sztangą czy hantlami siedząc i stojąc. Zabawa w poprawę przodu i tyłu barku ma dla mnie większy sens dopiero jak największą cześć środkowa jest rozwinięta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4465 Napisanych postów 8189 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 202578
Ja lubię łączyć trening barków z klatką, plecami czy tez treningiem dolnych partii.
Obecnie przednie i boczne aktony ćwiczę na jednym treningu a tylne aktony na innym (przy okazji treningu plecow).

Ulubione ćwiczenia w planie to wyciskanie żołnierskie, wyciskanie sztangi zza karku, wyciskanie sztangielek siedząc, wznosy sztangielek stojąc (tu przeróżne ilości powtórzeń, dropsety, izometria, przeplatanie większych ciężarów z seriami pompujacymi na 20-30 powtorzen), facepull (w wersji stojąc i w wersji leżąc), wznosy sztangielek w pochyleniu tułowia lub z linką wyciągu.

Dobrze wspominam również push press klasyczny jak i w wersji z wyciskaniem sztangi zza karku.
2

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4465 Napisanych postów 8189 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 202578
W kwestii barków , wczoraj słuchałam akurat podcastu na temat rotacji wewnętrznej i kwestii tego czy warto wykonywać ćwiczenia poprawiające rotację wewnętrzną , czy warto się mobilizować, rozciągać i jeśli tak, to w jaki sposób. Krótki i ciekawy podcast. Może komuś się przyda

Squat University: Shoulder Internal Rotation Mobility

Macie jakieś przemyślenia w tej kwestii? Mobilizujecie czy nie?

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4998 Napisanych postów 32898 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 659205
Ja przede wszystkim rozgrzewam we wszystkich możliwych płaszczyznach. Mobilizacje czasem robię jak mi coś tam szwankuje - ale też zależy co. Myślę że przynajmniej okresowo warto je wykonywać.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na rzeźbe :)

Wheya