SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Napompowanie klaty

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1863

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10686 Napisanych postów 45164 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Cześć Pakerzy!

Na moje poprzednie pytanie zamieszczone wdziale SUPLEMENTY jak na razie nikt nie odpowiedział, może tym razem będzie lepiej?

Kiedy trenuję bic czy tric bardzo dobrze odczuwam napompowanie mięśni, tymczasem przy treningu klatki nigdy mi się to nie zdarza. Poza tym kiedy naprężam mięśnie klaty podczas treningu to są one znacznie bardziej miękkie niż kiedy naprężam je w dzień wolny od treningu, lub w dzień kiedy trenuję inne partie mięśniowe. Czy to jest normalne?

Klatkę trenuję 3 rzy na 2 tyg. Wykonuję:
1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
2. Wyciskanie sztangi lub sztangielek na skosie głową w górę
3. Wyciskanie sztangi lub sztangielek na skosie głową w dół
4. Rozpiętki na lekkim skosie głową w górę

Stosuję system piramidalny (12-10-8-6) dobierając ciężry tak by w ostatniej serii samodzielnie wykonać 4-5 powtórzenia i 1-2 wymuszone.

Trenuję min. 2 godz. po posiłku.

Z góry dziękuje

Paragraf

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Zrób 4 treningi wg. takiego planu.

Wyciskanie na płaskiej do szyi 15,12,10,8
Rozpiętki głową w dół 15,12,10
Linki na skosie 12,12,10

Odpoczynki między seriami 60 sek. Miedzy cwiczeniami 2 min odpoczynku.
Napompowanie gwarantowane.

Potem możesz zmienic plan na 8-6 powtórzeń.

Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
A na pytanie w suplementacji już Ci odpowiedziałem.
Full service

Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10686 Napisanych postów 45164 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Dzięki Mawashi!!!

Mam jeszcze tylko jedno pytanko. Co to są "Linki na skosie" i co można zrobić zamiast tego, bo obawiam się, że u mnie w siłce nie ma odpowiedniego sprzętu do tego ćwiczenia.

Dzięki

Paragraf
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Stawiasz ławeczke rególowaną w bramę z linkami. Kładziesz się i robisz rozpiętki na skosie tylko że z linkami wyciąów dolnych. W górnym zakresie ruchu mocno napinasz klatkę krzyżując ręce w przedramionach ( a jednocześnie też krzyżujesz linki )

Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10686 Napisanych postów 45164 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Mozna tez robic rozpietki z wyciagow gornych. Wtedy nie potrzebna jest laweczka.

Pozdrawiam

"...jeden za wszystkich, wszyscy za jednego..."
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Można, ale tu chodzi o pobudzenie górnych i środkowych partii klatki.

Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10686 Napisanych postów 45164 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Mawashi,

jeszcze raz dzięki. Podobają mi się te "linki na skosie".

Pozdrawiam

Paragraf
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10686 Napisanych postów 45164 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Mawashi,

Wypróbowałem twój trning -poskutkowało. Klata została napompowana. Dzięki.

Mam tylko małą wątpliwość. Czy ilość powtórzeń w serii nie jest za duża, a przerwy za krótkie jeśli chcę zwiększyć masę?

Pozdrawiam

Paragraf
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Miałeś problemy z napompowaniem klaty, wiec poleciłem ci ten zestaw do wykonania na CZTERECH treningach z rzędu. Będzie to odmiana od dotychczasowego. W tym treningu ilość powtórzeń i odstępy dobrane są tak by maksymalnie pobudzić ( dokrwić ) ćwiczone mięśnie. Często taka zmiana przynosi dobre rezultaty w postaci wzrostu siły podczas kolejnego planu treningowego.
Po tym zestawie możesz zmmienić na okres ok 9 tyg. ilość powtórzeń i odpoczynki między seriami.
Wyciskanie na płaskiej 10, 8, 6, 6
Odstępy między seriami 2,5 min
Rozpiętki głową w dół 10, 8 , 6
Odstępy 2 min
Linki 10, 10, 10
Odstępy 2 min

Cięzar dobierz tak by ostatnie powtórzenie było w miarę ciężki ale nie doszło do załamania ruchu ( szczególnie przy linkach i rozpiętkach ) ale przy wyciskaniu na ławce w ostatniej serii możesz wyk 1 powtórzenie negatywne.



Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10686 Napisanych postów 45164 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Mawashi,

jeszcze rez -dzięki.

Pozdrawiam

Paragraf
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

głową w dół

Następny temat

Siła