SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Najwyższy czas zacząć!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 520

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

22

Waga

75

Wzrost

185

Cel treningowy

miesnie brzucha,klatki i plecow

Staż treningowy na siłowni

domowe zacisze od czasu do czasu

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

atlas

Dieta

3 posilki dziennie wiecej warzyw i owocow

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 12
Witam:)

Najwyższy czas w końcu o siebie zadbac:D
troche przeglądałem forum znalazłem nawet pare ciekawych tematów poukładałem nawet pare cwiczen ale to wszystko jakos mi sie pomieszało..dlatego potrzebuje POMOCY!!!

Sprawa wyglada tak:

wiek: 22 lata
wzrost: 185 cm
waga: 75 kg
cel: chciałbym popracować nad mięśniami brzucha(mysłałem o szóstce weidera), pleców i gorne partie klatki
doświadczenie: raczej mizerne(moje treningi konczyly sie zanim na dobre się zaczęły max 1 miesiac:(
Oczywiście zdaje sobie sprawe ze odpowiednia dieta to klucz do sukcesu, z nadwaga raczej nie mam do czynienia:) ale zaczynam wprowadzac do diety WIECEJ warzyw i owoców:D
dodam ze nie zamierzam byc jakims kulturystą ale chciałbym zeby jakeis miesnie było widac:D

Czego oczekuje??
Chciałbym aby ktos doradził mi jakieś cwiczenia dokladnie rozpisał ile dni w tyg cwiczyc ilosc seri, powtorzen czas na regeneracje itp.
dodam ze zamierzam cwiczyc w domu do dyspozycji mam: http://www.ceneo.pl/1188852

Motywacji mi nie brakuje tylko nie wiem jak sie za to dobrze zabrac dlatego bede bardzo wdzieczny gdyby ktos znający się na rzeczy poswiecil mi czas na odpowiedz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Warzywa i owoce są świetne, to źródło witamin i minerałów, ale to nie wystarczy, musisz dostarczać odpowiednie składniki odżywcze swojemu organizmowi oraz ilość kcal ( B/T/W )

Na atlasie nie zbudujesz masy mięśniowej, za tą cenę miałbyś podstawowy sprzęt do treningu siłowego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 12
ja nie chce budowac nie wiadomo jakich rozmiarow masy miesniowej:D
moge przytyc kilka kilo ale bardziej chodzi mi o rzeźbę;)
atlas do tego sie nie nadaje?? :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Chłopie, budowanie solidnej masy mięśniowej to lata.
To nie jest kwestia kilku miesięcy.

Redukcja zwana ''rzeźbą'' to odpowiednia kaloryczność w diecie/nie rodzaj treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

push&pull do oceny

Następny temat

SPAM POST

Fruzelina