SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Najlepszy Trening Na Mase ???? Odpowiedz a Nie Pozalujesz :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2777

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 93


Cwicze od pol roku na wolnych sztangach, chyba jestem zadowolony.Stosowalem trening z sfd "Robimy Forme Na Lato 2006" i teraz chce cwiczyc wlasnym.
Prosze o ocene mojego "dziela". Wiec :


Pn => Klatka
1.wyciskanie na plaskiej sztanga - 4serie x 8powtorzen
2.wyciskanie na skosie sztangielkami - 4s x 10p
3.rozpietki na plaskiej - 4s x 10p
4.porecze - 3s x 12p


Wt => Biceps,(Przedramie)
1.uginanie ramion ze sztanga stojac - 3s x 10p
2.uginanie ramion ze sztangielkami siedzac na skosie - 3s x 8p
3.modlitewnik sztanga - 3s x 10p
4.a)uginanie nadgarstkow sztanga siedzac (podchwyt) - 4s x maxp
b)uginanie nadgarstkow sztanga siedzac (nachwyt) - 3s x maxp


Sr => Plecy
1.podciaganie na drazku nachwytem szeroko - 4s x 12,10,8,8p
2.wioslowanie - 4s x 10p
3.sklony "dzien dobry" - 3s x 8p
4.szrugsy sztangielkami - 4s x 10p


Czw => Triceps
1.uginanie ramion ze sztanga zza karku - 3s x 10p
2.wyciskanie franc. na klatke - 3s x 8p
3.porecze - 4s x 10p


Pt => Barki
1.wyciskanie sztangielek zza karku - 4s x 10p
2.podnoszenie sztangielek bokiem stojac - 3s x 10p
3.podnoszenie sztangielek bokiem w opadzie(motylki) - 3s x 10p
4.Podnoszenie sztangi przodem stojac - 4s x 8p
lub
4.Podnoszenie sztangi wzdluz tulowia - 4s x 8p


Sob,Ndz => Brzuch


Doszedlem do wniosku ze ciezar bede zmieniac co trening czyli np. w pn na plaskiej na klate 60kg to za tydzien 62 itd. ze wszystkim. Slyszalem ze jesli chce sobie wyrobic mase to kazde cwiczenia powinienem robic bardzo wolno i dokladnie, nieraz zatrzymywac by miesnie byly napiete przez caly czas. Prosze o ocene i cenne wskazowki. Z gory dziekuje :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49857 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja tego nie ocenię bo sie nie znam, ale mysle ze za duzo serii bo na DUZE partie powinno się robić okolo 12 serii a na Małe okolo 8-10 o ile się nie myle... Może ktoś ci skoryguje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 437 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5984
po 1 to nie ma nog, sory ze pytam ale inwalida jestes, na wozku jezdzisz ze ich nie cwiczysz? po 2 to cwiczenie na osobnych sesjach bica i trica to chyba nie najlepszy pomysl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 71 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2282
radzilbym ci zamiast układac sobie plan znalazc jakis gotowy albo poczytac wiecej(zdecydowanie wiecej) podwieszonych art.! reasumujac plan jest zly!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49857 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Właśnie z tym cwiczeniem bica i trrica osobno to jest dobry pomysl bo najlepiej łączyć partie male z duzymi a połączenie bica i trica to połączenie partii małej z troszkę większą więc nie jest to chyba dobre rozwiązanie, ale niech wpadnie tutaj ktoś kto się zna!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 7991 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 22233
LAczenie duzych z duzymi to nie dobry pomysl bo nie damy fizycznie zrobic dobrze jednej i giej male z malymi niby mozna atagonistycznie ale to wymusza kombinowania z duzymi, pozatym nowym sie nie zaleca trzymaj sie male+duze

[*]Sw. Spam poscie z treningu bedziesz w naszych sercach na zawsze. Pomscimy Cie, smierc Twojemu oprawcy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49857 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
O taki mspecjalicie właśnie myślałem i się doczekałem aż tu wjedzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 7991 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 22233
hyh specjalista to jeszcze tylko z napisu a mentalnie glupi jak bylem. Dobra ide do pracy bo mnie wyrzuca 2giego dnia hyh

[*]Sw. Spam poscie z treningu bedziesz w naszych sercach na zawsze. Pomscimy Cie, smierc Twojemu oprawcy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49857 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
no no idź idz bo kaski nie będzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1203 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6269
Ćwiczysz aż 5 razy w tygodniu, co jest tutaj bezcelowe. Dodaj biceps i triceps do większych partii mięśniowych i zostaw sobie dwa dodatkowe dni w tygodniu całkowicie wolne na regeneracje. Chodzenie na siłownie codziennie cały tydzień też może zmęczyć cie psychicznie i stracisz chęci do dalszej pracy. Pozatym robisz za dużo ćwiczeń i serii na barki. Dostrzegasz różnice między pompkami na poręczach które wykonujesz na klatke i na triceps? Pozatym na triceps masz 3 ciężkie ćwiczenia, czego nie jestem zwolennikiem
POZDRO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 93
nogi...ktos gral kiedys 3 lata w klubie pilkarskim?? to wie jak wygladaja wtedy nogi :P, mowicie ze laczyc?? np. pn => klata + triceps. Jesli moge prosic to prosze o dokladniejsze rozpisanie polaczenia, prosze o poprawienie treningu :)aaa i silownik jest roznica poreczy cwiczac na klate lub triceps robi sie to inaczej technicznie ;)
prosze o dalsze rady ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy w ułożeniu treningu jak moge sam ułożyć sobie trening !!POMOCY!!!

Następny temat

Mięśnie brzucha

Fitmeal