SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Najlepsze na mase odżywka.... prosze o wypowiedź ;-)

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1198

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1129 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5742
Wypowiedź mojego kolegi: mam 16 lat wzr.180 cm. waga 60 kg(oszałamiająco dużo ) dlatego szukam odzywki na mase.
Mój staż wynosi 4 miesiące. Brałem już różnego typu odżywki.
Chciałbym wiedzieć jaka odzywka pasuje najlepiej co do Mnie(kolegi Raskusa). Prosze o oinfo i wypowiedz a takze i uzasadnienie swojej wypowiedzi thx
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 7171 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 74292
a diete masz??a jak nie to pytanie...czy chcesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1129 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5742
hehe dieta jasne że chcem to kluczowa rola ale sam sobie nie potrawie ułożyć pomożesz ? help me dieta oczywiście na mase a i jaka ta odzywka ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 106
tzn tak po sobie wiem ze Magnum daje jakie 3-5kg masy...tylko jest jeden problem...w moim przypadku po spozyciu wiekszej ilosci alkoholu masa spadala...dlatego radzil bym naturalna diete...znaczy sie pierogi ruskie, makaron z serem zoltym i oliwa...jajecznica co drugi dzien...i wogole co sie da.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 7171 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 74292
Raskus(kolega ) nikt tu diety nie robi

Tu masz link: http://www.sfd.pl/temat173140/

Uloz diete i daj do oceny w dziale "odżywianie" a tam Ci juz reszte pomoga itp

jak ja obliczysz i zrobisz i bedziesz mial jakies braki w diecie to dokup odpowiednio co Ci brakuje :
bialko-proteiny
ww-carbo,gainer tez moze byc
to i to:gainer i bulki

najlepiej jak ulozysz to wpadnij do nas,bedzie lepiej pomagac
elo


ps.patrzac na Twoja wage to wystarczy na poczatek odp.dieta ,szybko waga bedzie rosła

Zmieniony przez - DaroNigga w dniu 2005-12-30 16:43:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1353 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13826
jak sobie ulozysz dobra diete to po co ci jakas odzywka?

jesli nie umiesz to sio do dzialu odzywianie tam poczytaj (i ew ci pomoga). a jesli nadal nie bedziesz umial to znaczy ze jestes leń.


3m sie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1129 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5742
Hehe jak on się ak faszeruje tym wszystkim i dsiety nie umie sobie zrobić a ja mu nie zrobie bo sam jeszcze sobie takiej okładnej nie zrobiłem! Pisze Raskus w imieniu kolegi
Coś poradzimy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

storm vs nitro2

Następny temat

Pytanie o kreatynę

WPC zestaw