SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Najlepsze RĘKAWICE na worek, packi....

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3482

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19
Witam Panowie.
Mam pytanie, ktore sa najlepsze rekawice na worek/packi.Najlepiej poproszę o konkretnego linka. W zasadzie poszukuje albo tanich, albo drogich:) Wiec nie patrząc na cene jakie przyrządówki zdały by egzamin, do codziennych treningów na worku...? Pozdro..

Zmieniony przez - mlsTF w dniu 2009-01-12 18:06:00
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jesli nie masz w poblizu sklepu zadnego gdzie moglbys sam zobaczyc i wybrac odpowiednie rekawice to np http://www.allegro.pl/item525722454_rekawice_treningowe_przyrzadowki_allright_roz_l.html
powinny byc dobre
ale ja bym wolal isc do sklepu i wybrac sobie sam konkretne
pozdro


Zmieniony przez - szary90 w dniu 2009-01-12 18:19:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3506 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34768
allright...jakos nie polecam tej firmy
sam mam od jakiegos czasu przyrzadowki firmy sport masters:
Rękawice przyrządowe MASTERS - RP-5
http://www.sportmasters.pl/index.php/ida/3/?idp=249
ich cena to 80 zł lecz naprawde warto sa leciutkie co daje fajny komfort treningu oraz dobrze wykonane. Maja jednak jeden minus - dzis trenowalem w nich dopiero pierwszy raz na treningu - gdzies ok godzine i zafarbowaly mi rece od nich;/
lecz jak ktos trenuje w bandazach to nie powinien miec z tym problemu

Pzdr

Newsy MMA, K-1 i nie tylko - www.fight24.pl zapraszam!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4645 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16509
http://www.sportmasters.pl/index.php/ida/3/?idp=249 rowniez polacam chciaz bylo juz z 1000 takich tametow Chodźby ten ponizej

Zmieniony przez - bokser7393 w dniu 2009-01-12 19:25:33

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
dlaczego nie polecasz tej firmy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3506 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34768
znajomy mial rekawice tej firmy i sie pruły...chociaz chyba pospieszylem sie z napisaniem, ze nie polecam bo mozliwe, iz obecnie firma ta wykonuje lepszej jakosci sprzet

Zmieniony przez - Marcin_VB w dniu 2009-01-12 20:23:31

Newsy MMA, K-1 i nie tylko - www.fight24.pl zapraszam!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
oki dzieki bo szczerze mowiac zapowiadaly sie nawet fajnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4645 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16509
Ja mam owijki allrighta i jest OKHehe

Dopóki walczysz Jesteś zwycięzcą...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zawodowiec

Następny temat

Plan treningowy do szpagatu damskiego:-)

Wheya