SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Nagi wojownik, postępy. Start str.8

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8018

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 308
Witam, założyłem ten temat, bo chciałbym się dzielić wami z wynikami i w razie potrzeby się poradzić.

Od jutra (tj. poniedziałek 16 wrzesień 2013 rok) zaczynam pierwszy trening.

Od razu idę na poziom drugi , planuje posiedzieć na nim 3 tygodnie i w górę.

Do treningów mam zamiar się przykładać w stu procentach , tylko nie mam możliwości ułożenia dobrej diety. zdrowo się odżywiam i w miarę dużo jem :)

w książce nie ma nic o dokładaniu obciążeń, polecacie to robić?

wynik testu:
A-36 B-9 C-12 A1-24, za dwa miesiące bd mieć 17 lat, waże 70 kg przy 183 cm wzrostu.

dzienniczek jest, książka przestudiowana , od jutra zaczynam :D

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 729 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4267
GL HF:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 90304
Na razie nie dokładaj obciążenia.
Później możesz zacząć kombinować.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 308
niby pisze ze program jest tak ulozony aby rozwijać wszystkie mięśnie w równym tempie. zobaczy się, narazie robię wszystko to co zaleca autor ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 729 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4267
jest napisane*, No rób rób, trening jest fajny, ale nie dla mnie:D Robiłem przez 2 tygodnie i faktycznie jest progres w danych ćwiczeniach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 308
:) jutro napiszę jak mi poszły ćwiczenia ;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 308
pomocy ;o było tak, 6 seri po 5 pow B1, nawet bylo ciężkie ale zrobil bym więcej. a3 śmiech nawet nie poczulem ze trzeba uzywac sily, a2 tak samo. c1 juz troche lepiej ale tez za proste. e nawet mo0ze byc z tymi nogami, f- nierozumiem tego ćwiczenia ;/ . g,h , to bym musial chyba zrobic 100 pow aby brzuch cos poczul ;/ k2, nawet ciężkie tylko brudze sciane i mnie łokcie bolą. Rozczarowałem się :/ jutro chyba nie zrobie nawet treningu jak ma być takie coś.... wróce chyba do FBW. i nawet nie chce mi sie rozgrzewać bo nwm czy jest sens jak sie nawet nie zmęczyłem..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 308
co mi radzicie, ten trening czy fbw ze sztangą przez kilka jeszcze miesięcy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 90304
Człowieku... Dojdź do jakiś sensownych powtórzeń. A nie gadasz że cię nie zmęczyło. Przy pięciu powtórzeniach.
I na pewno odpoczywałeś odpowiednia ilość czasu pomiędzy seriami (25 sekund)?

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 308
no wlasnie, te 25 sekund. nie da sie tak co do sekundy, jakies pol minuty niecale sie staralem... to moge jutro na klatke zrobić po 10 pow ? czy muszę zwiększać powtorzenia o jeden?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 729 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4267
założyłeś dziennik żeby się chwalić? nie musisz zwiększać o 1, możesz o 3 albo jak tam chcesz, czy technika ćwiczeń na pewno jest prawidłowa? czytałeś w jakim tempie masz robić ćwiczenia? Jeżeli wszystko na pewno jest dobrze, to przechodź co 2 albo 3, tylko później żeby nie było, że nie jesteś w stanie zrobić treningu...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening z madbarz?

Następny temat

Hantle - poszukiwanie