SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nagły skok wagi - redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 529

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3427
Od listopada byłem na masie (z minincutami co ok.5tyg.) dodawałem po 200kcal i w pewnym momencie byłem przez dłuższy czas na 3000kcal. Podlało mnie trochę więc postanowiłem zredukować zbędny tłuszcz żeby sylwetka się lepiej prezentowała. Pod koniec masy niedojadałem i były dni w których zjadłem coś koło 2800, później ponad 3000kcal. Postanowiłem zacząć redukcję od 2600 (bo ostatnie dni masy byłem na 2800) ale zauważyłem, że waga nie spada, a sylwetka się nie poprawia, uciąłem 200kcal i aktualnie jestem na 2400. Przez pierwsze dni waga spadała i było tak, że w kilka dni spadło z 69,9 na 68,9. Dzisiaj jest kolejny dzień kiedy waga prawie wróciła do tej z której zaczynałem 69,0 dzisiaj rano. W sylwetce nie dostrzegam większych zmian. W treningu obciąłem o 50% objętość i robię 3x5. Pytanie brzmi co dalej? Ciąć kolejne kcal czy nie spieszyć się i poczekać jeszcze trochę na tej kaloryce?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3986 Napisanych postów 64171 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 684723
Miarą efektów nie jest masa ciała, a obwody mierzone co 1-2 tygodnie rano na czczo. Zacznij od początku z prawidłową obserwacją efektów.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2718 Napisanych postów 50638 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341518
Ile czasu trwa już taki stan? Efekty sprawdzasz wyłącznie przy pomocy wagi, czy kontrolujesz również obwody?

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3427
Od 3 do 8 czerwca byłem na 2600, a od 9 jestem na 2400. Jutro rano zrobię pomiary (napiszę ile się zmieniło od wejścia na redukcję czyli od 3 czerwca), wagę sprawdzam co kilka dni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3427
Dodam jeszcze, że trenuje 5-6 razy w tygodniu bo robię 3 razy siłowy i 2-3 razy boks więc intensywność jest duża jak na tą ilość kalorii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2718 Napisanych postów 50638 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341518
Zdecydowanie za szybko schodzisz z kalorii. Proponowałbym jednak wrócić na wyższy pułap i decyzje o cięciach podejmować nie po paru dniach, a nieco dłuższych okresach.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3986 Napisanych postów 64171 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 684723
Jestem tego samego zdania.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3427
Tak zrobię :) A po jakim czasie obciąć 200 i wrócić na 2400? (Obwody będę mierzył co 2 tyg)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 129 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31758
Po minimum 2 tygodniach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 188 Napisanych postów 613 Wiek 24 lat Na forum 330 dni Przeczytanych tematów 2306
Pytanie czemu uciąłeś aż 50% objętosci?
Ja bym dołożył aktywności, lekko podbił kalorie i dalej ciągnął redu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3427
Wyczytałem w necie, że trening na redukcji jest inni niż na masie i jednym ze sposobów było obcięcie objętości czyli w moim przypadku zamiast 5x5 robię 3x5, zamiast 3x8 robię 2x8. Aktualnie cały czas jestem na 2600kcal tak jak wyżej mi podpowiedzieli :) Tylko nie wiem jak wygląda kwestia progresji/dokładnia ciężaru. Raczej bazować na dodawaniu powtórzeń z treningu na trening czy zostawać na tym samym ciężarze oraz powtórzeniach?


Zmieniony przez - Mistrzuniox w dniu 2019-06-24 14:48:35
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa w lato.

Whey vit