SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nadwyżka kaloryczna jak to w siebie wcisnąć?!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1631

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 397
Witajcie.
Wstęp:
Po krótce powiem, że ćwiczę od około 4 lat, jestem w trakcie kursy kulturystycznego, moja wiedza jest dość dobra z zakresy dietetyki i kulturystyki, trenuję 1 osobę, są dobre rezultaty masowe, oraz doradzam kilku osobom w sprawach odchudzania (też na plus).

Opis osoby :
Waga : 76,5kg
Wzrost : 183 cm
Budowa : ekto/mezo z przewagą ekto.
BF : ok 10-11%

Kcal : 20000-21000 tygodniowo. około 3000 w tygodniu trochę mniej w weekend(bo by mi brzuch rozsadziło od takiej ilości żarcia non stop)
Żródła pozywienia: przewaznie brązowy ryż, ciemne pieczywo, kurczak, cielęcina, jajka, ale także soki, duza ilosć mleka 2% orzechy itp..
Suplementacja : Gainer, białko, witaminy, zma, carbo, czasem coś przed treningiem. Niebawem kreatyna 3-ci ostatni cykl w roku.
Rozkład makrosów: B:1,9-2,3 kg W: 5,1-6,1 kg T: 0,7-1,2 kg
Aktywność : trening 3 razy w tygodniu, praca siedząca, rozciąganie plus spacery przynajmniej 1-2 razy w tygodniu.

Główne pytanie :
Niech mi ktoś wreszcie powie jak można wcisnąć w siebie powyżej 3000-3100 kcal przy mojej wadze? Każdym kalkulatorem mi wychodzi więcej(minimum 3400kcal) i to widać na niezmiennej od miesięcy wadze. Jest to dla mnie bardzo problematyczne, aby nabierać masy nawet tłuszczowej potrzebuję więcej kcal, a nie jestem w stanie tego trawić.
Stosuję miętę dla polepszenia trawienia(od kilku tygodni), sporo posiłków blenduję. W białku, które spożywam występują wspomagacze trawienia..
Nie można w moim przypadku podbić kaloryczności tłuszczami, trawienie blokuje się totalnie i 3000 kcal się nie wciśnie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...