SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nadwaga :/

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2138

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 234 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3229
ołka więc mam problem. Mam 16lat, 180cm wzrostu i ważę 80kg :/. Więc mam do Was pytanie. Czy na taki wiek taka waga jest spora ? :/ Z brzuchem nie jest tak tragicznie, gorzej z klatą, gdy idę troche szybciej lata w górę i w dół :/. Ćwiczyłem trochę na siłowni, ale zajęcia szkolne odwołali i zostałem na lodzie :/. Przez okres ok. 2 miesięcy jadłęm troszkę ponad miarę ( zwłaszcza na noc ), ale w końcu przełamałem się i postanowiłem że musze coś ze sobą zrobić. I właśnie w taki sposób kupiłem mega s0 pr0 urządzenie zwane Orbitrekiem, które powinno być sprzedawane na złomie, a nie w makro(zwłaszcza odradzam orbitreka HMS z makro- 599zł, a tu nagle łamie się pedał metalowy - czaicie klimat? :O). Ale szczerze powiedziawszy g**** to dało, pozatym dalej miałbym galarete, a ja chce mięśni !! Więc zapodałem sobie ten zestawik domatorski i od jutra biore się do roboty. Właściwie to ważę 77kg tylko ta waga po obiedzie szybko wraca do 80kg (od 1,5tyg nie jem w ogole kolacjii). Czy mam szanse na sukces tzn. chce sobie wbić mięśnie w klatę i brzuch ? Rozciągać nie muszę bo klatę mam (nie żeby się chwalić :P) w przyzwoitym stopniu szeroką. Pozdrawiam wszystkich puszystych :>
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2265 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18238
Nie jest az tak tragicznie chlopak!!;)

szczerze to bedziesz smiesznie wygladal jak chcesz rozbudowac klate i popracowac nad brzuchem radze cwiczyc kazda partie miesni!!.

NO PODSTAWĄ JEST DIETA A WIEC:

http://www.sfd.pl/temat90347/

http://www.sfd.pl/temat50408/

http://www.sfd.pl/temat127853/ - rozne przydatne linki

"Czy na taki wiek taka waga jest spora ?"
WIDZIALEM NIZSZYCH I CIEZSZYCH.

Czy mam szanse na sukces tzn
KAZDY MA SZANSE ...

Rozciągać nie muszę bo klatę mam (nie żeby się chwalić :P) w przyzwoitym stopniu szeroką.
NIE TO ZEBYM MIAL COS PRZECIWKO ALE MOZEESZ SIE ROZCIAGAC NIE ZASZKODZI A POZA TYM CO MA SZEROKOSC KLATY DO ROZCIAGANIA CO ?

SFD FIGHT CLUB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2265 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18238
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 234 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3229
tzn. wiadomo ze chodzi o wszystkie mięsni, tylko o te najbardziej, a tej diety nie mozna jakos ominąć ?? Nie wystarczy ze jem rano talerz płatków kukurydzianych, a ok 13:00 jakiś obiad typu łazanki, kotlet i inne badziewia i na tym kończe jedzenie tego dnia ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2265 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18238
i od 13:00 do 23:00(bo idziesz spac tak mniej wiecej no moze pozniej) organizm ma nie dostawac jesc ?

Zamiast zurzywac zapasy on bedzie gromadzil to co zjadles wczesniej ...gdyby sie to powtorzylo (a powtorzy sie na nastepny dzien bo o 13:00 ostatnie jedzenie ebdzie) wiec bedzie tak codziennie...wyjdzie an to ze bedziesz sie katowal i wykanczal organizm i nic nie bedziesz spadal z wagi.

Najlepiej jesc kilka posilkow dziennie (o stalych godzinach).
Spozywac jedzenie do ktorego potrzeba wiecej energi (spalenia kalori) niz one same zawieraja np. kapusta, pomidory.


Zmieniony przez - ryba_ w dniu 2004-07-09 22:07:42

SFD FIGHT CLUB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2265 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18238
a masz jakis plan cwiczen (treningowy)
masz zamiar cwiczyc jakies aeroby typu rowerek, aerobik, bieganie, skakanka, basen itp itd ?

SFD FIGHT CLUB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 234 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3229
mam orbitreka, ale chwilowo nie jest sprawny >>przyczyna wyżej :/<< ale niedługo będzie ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 234 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3229
9:00 - 30min orbitrek
11:00 - cykl:
1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni.
3.Rozciąganie ekspandera za plecami lub Rozciąganie zamocowanego na końcu ekspandera jednorącz stojąc-3-4 serie x do zm.
4.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm.
5. Pompki w podporze tyłem2-4serii x do zm.
6.Francuskie jednorącz z ekspanderem-3-4serie x do zm.
7.Rozciąganie ekspandera przed sobą-3-4serie x do zm.
8.Rozciąganie ekspandera nad głową-3-4 serie x do zm.
9.Rozciąganie zamocowanego na końcu ekspandera do brzucha w siadzie-3-4 serie x do zm.
10.Uginanie ramienia z ekspanderem stojąc-3-4serie x do zm.
11. Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
12. Wspięcia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
13. Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm.
godz 19:00 - orbitrek 30 min
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2265 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18238
z treningu domatora ? ;)
<tak>
jeszcze tylko ogranicz jedzenie(tzn. kalorie)! i bedzie git

POWODZENIA

Zmieniony przez - ryba_ w dniu 2004-07-09 22:37:08

SFD FIGHT CLUB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49711 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam 176 cm wzrostu i ważę 55 kg. Nie uważam,żeby było to za dużo,ale mam zaistniała taka konieczność,żebym schudła te 5 kg. Jest to możliwe, bo kiedyś przy tym wzroście ważyłam 49 kg. Zaczęłam jednak więcej ćwiczyć (rower,jogging,pływanie,aerobik,stretching,joga,troche z hantlami), a z tego co wiem tkanka mięśniowa jest cięższa. Poradźcie mi co mogę zrobić...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49711 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Piszesz, ze jak idziesz szybciej to ci klata sie trzesie. Calkiem mozliwe ze masz ginekomastie (przerost gruczolu piersiowego). W takim wypadku zadne cwiczenia nie pomoga zlikwidowac tego objawu. Ginekomastie mozna zlikwidowac wylacznie w sposob operacyjny. Proponuje ci przebadanie sie u lekarza.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ułożenie planu dla zupełnie początkującego...

Następny temat

Odżywki masowe

sosy