SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nadrabianie brakow - intensywny plan

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 644

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 57
Witam, byle jaki trening w byle jakich warunkach z byle jakim sprzetem spodowodal u mnie braki - przedramie, plecy, kark i nogi odstaja od reszty.

Zastanawiam sie wiec nad niwelacja dysproporcji poprzez taki plan: przez np pol roku porzucam trening pozostalych partii skupiajac sie tylko na tych slabych

trening wygladalby mniej wiecej tak:

dzien 1 - plecy
dzien 2 - nogi
dzien 3 - przedramie kark
dzien 4- pauza
i od nowa taki cykl

odstep miedzy treningami to 4 dni wiec mysle ze wystarczy, wlasciwie to zastanawiam sie czy nie robic partii nawet co 3 dni

zastanawiam sie tez czy nie dolaczyc pozostalych partii np raz na 2 tygodnie zeby nie "zanikly"

co o tym sadzicie - czy ma to sens ?

musze cos z tym zrobic bo 41cm w bicu z plecami 15 latka i przedramieniem 30 cm (na luznej wyciagnietej rece) wyglada komicznie

inna sprawa ze te partie po prostu nie chca rosnac, bica nie cwicze juz od dawna a zawsze idzie najmocniej jak przytyje z kolei przedramie nic, tragedia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 2775 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 67607
nie, to nie ma sensu ;]

ankieta i pomyslimy

Zmieniony przez - szaunima w dniu 2011-05-19 20:46:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
W przypadku gdy te grupy mięśniowe dotąd po prostu zaniedbywałeś wystarczy im porządny trening aby zaczęły się rozwijać. Bez priorytetów.
Zacznij ćwiczyć plecy i nogi wg schematów opisanych np. w artykule "Masa" używając odpowiednich ciężkich ćwiczeń.
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split, a moze FBW? Cel spalanie tluszczu. Prosze o porade.

Następny temat

Wyższy skok