SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Naderwanie klatki a trening

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 34 lat Na forum 51 dni Przeczytanych tematów 158
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Adaś_Adaś
PŁEĆ:M
WIEK:34
WZROST:178
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA:105
OBWÓD PRZEDRAMIENIA:37
OBWÓD RAMIENIA:45
OBWÓD ŁYDKI:43
OBWÓD UDA:65
OBWÓD BIODER:95
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:103
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:122
OBWÓD BARKÓW:
OBWÓD NADGARSTKA:
OBWÓD KOSTKI U NOGI:

****POMIARY SIŁOWE****************************************

PRZYSIAD TYLNI: MAX 240
MARTWY CIĄG: MAX 260
WYCISK SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ: MAX 205
WIOSŁOWANIE SZTANGĄ :
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ :

****CEL*************************************************

INTERESUJE MNIE MEZOCYKL [np. 2-3-4 cykle 4 tygodniowe] :MASA/SIŁA

INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH :

POPRZEDNIO ROBIŁEM [CO I JAK DŁUGO] :

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE:
ALERGIE:
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK
TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA I SZTANGIELKI: TAK
TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA/SZTANGIELKI I WYCIĄG: TAK

INNE DODATKI DO OPCJI KTÓRA WYBRAŁEŚ:

****DIETA*************************************************

JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU: BRAK DIETY

Był już temat ale zacznę od nowa i liczę na wasze rady. Przebywam za granicą, zmiana klimatu itd. Przy wyciskaniu poczułem zgrzyt i silny ból, po 2 dniach pojawił się siniak w okolicy bicepsa. Po ok 2 tyg nie ma bólu przy normalnym funkcjonowaniu i siniak nie widoczny. Niestety nie mogę skorzystać z porady lekarza i wykonać żadnych badań, tylko maści, plastry itp. Oczywiście innych partii nie odpuszczam i ćwiczę, ale zachowuje pewien umiar. Po 3 tyg od urazu spróbowałem sobie zrobić kilka pompek i miejsce urazu jest jeszcze delikatnie wyczuwalne. Jak myślicie ile czasu dać luzu od wyciskania i jak później się do tego zabrać delikatnie żeby się nie uszkodzić? Lubię przerzucać trochę żelastwa i się tym bawić i dla mnie jest katorgą nie zrobić treningu klatki. Pzdr
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 5621 Napisanych postów 34737 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669273
To zrób na malutkim ciężarze ale po 20-30 powtórzeń. Możesz użyć do tego sztangielk na przykład.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16384 Napisanych postów 127899 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1438854
w budowie klatki widzisz jakieś dysfunkcję np zmienił się jej kształt czy jak dotykasz jej to wyczuwasz jakieś zmiany kształu ? Zeby się nie okazało że bez operacji nie bedzie ona sprawna np poprzez zerwanie przyczepów

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 34 lat Na forum 51 dni Przeczytanych tematów 158
porównując drugą stronę, na szczęście nie wyczuwam żadnych zmian, zrostów, dołków itp więc jestem dobrej myśli...ale niestety głowa pracuje, i czuje zahamowanie przed ciężarem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 34 lat Na forum 51 dni Przeczytanych tematów 158
nightingal
To zrób na malutkim ciężarze ale po 20-30 powtórzeń. Możesz użyć do tego sztangielk na przykład.


wydaje mi się, ze rozsądna opcja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 5621 Napisanych postów 34737 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669273
Takie coś dobrze przekrwi mięsień i szybciej dzięki temu się zregeneruje.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 314 Napisanych postów 1566 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16903
Podstawowe pytanie to czy czujesz ból, dyskomfort przy robieniu czegokolwiek. Pompki to duże przeciążenie i jeśli by było poważnie to byś z bólu nie wyrobił. Tak jak wyzej czyli 4 tygodnie bardzo malych obciazen i powolnych kontrolowanych ruchów bez dochodzenia do załamania a później powolny powrót do dźwigania z przeskokami max po 5 kg tygodniowo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4978 Napisanych postów 69102 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710720
Dwa tygodnie to ciągle bardzo krótki okres od momentu powstania kontuzji. Raczej bym sugerował dać odpocząć organizmowi trochę dłużej. Bez wątpienia sytuację utrudnia tutaj brak możliwości skorzystania z fizjoterapeuty, chociaż tutaj czy piszesz prywatnie w Polsce, czy w innym kraju tak i tak musisz zapłacić zapewnie podobną sumę, a na NFZ nie ma co liczyć. Tutaj realna pomoc nie istnieje. Stan zapalny już zszedł, więc można popracować nad okolicą manualnie. Poza tym, fizjoterapeuta będzie wiedział jakie ćwiczenia Tobie zalecić.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 34 lat Na forum 51 dni Przeczytanych tematów 158
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 34 lat Na forum 51 dni Przeczytanych tematów 158
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 34 lat Na forum 51 dni Przeczytanych tematów 158
Panowie, zrobiłem pierwszy trening klatki, jak radzili poprzednicy, czyli:
-wyciskanie płaska 60 kg x 30-40 powtórzeń
-skos dodatni 60 kg x max powtórzeń
-przenoszenie hantla 40 kg x max powtórzeń

czuć większe napięcie w okolicy urazu ale jest ok, powtórzę jeszcze z 3-4 tyg taki trening i powoli zacznę wracać do ciężaru, mam nadzieje że w ciągu 2 miesiecy wrócę do dźwigania chyba, ze znowu będę prosił o pomoc POZDR
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening siłowy - MMA

Wheya