SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nabieramy masy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 711

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 255
Witam wszystkich
Chciałem się zapytać czy poniższa dietka pozwoli mi przybrać na masie :)

Śniadanie
- omlet (4jaja,70g płatków , 40g orzechów,trochę ziaren slonecznika
II Sniadanie
- koktail (50g płatków owsianych, 2 banany, mleko, rodzynki)
obiad
- codziennie coś innego..
posilek przed treningiem
- kasza gryczana, ryba, oliwa z oliwek, warzywa
posilek po treningu
- koktail (100g twarogu, mleko, banan, 15g mleka w proszku)
kolacja

pozdrawiam
- serek wiejski + chleb razowy.

Nigdy się nie poddawaj

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1422 Napisanych postów 35562 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 150829
zależy komu, daj info na swój temat a dietę rozpisz z uwzględnieniem ilości kcal i b/w/t
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 255
ważę 75.7 kg i 186 wzrostu, chce nabrać masy miesniowej i również trochę tluszczowej. Mam dość szybką przemiane materii i cwicze 4 razy w tyg + wf.

Nigdy się nie poddawaj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 255
dieta - 3561 kcal , 141b, 193 tł, 307 ww

Nigdy się nie poddawaj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 432
do sniadania dodaj chleb razowy, w drugim sniadaniu daj bialko(np. twarog), po treningu zadnego twarogu ani mleka... daj tam bialy ryz z jakims mieskiem

Jeżeli wiesz, że określonego celu nie można osiągnąć od razu, to jesteś na najlepszej drodze aby go osiągnąć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 255
czemu bez twarogu? po treningu trochę białka i ww prostych chyba się nada... banan + twarog to chyba całkiem niezle potreningowe polaczenie

Nigdy się nie poddawaj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 475 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2973
potrzebujesz szybkiego zastrzyku bialka i wegli a nie wolnowchlanialnej kazeiny :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 255
to co proponujesz kolego? Coś tak na szybko żeby nie pie*** się za dużo

Nigdy się nie poddawaj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 475 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2973
najlepiej pelnowartosciowy posilek :) nie znam dokladnego zapotrzebowania rowniez.. zalezy czy na silownie dojezdzasz czy cwiczysz w domu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 40 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 255
cwicze w domu :) mówiąc szerze to jem dość sporo i wolałbym by posiłek potreningowy byl w plynie

Nigdy się nie poddawaj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 475 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2973
troche nioe znam caloksztaltu diety:) ale banany i wafle ryzowe to nie jest wielkie wyzwanie do zjedzenia:) jezeli autentycznie nie jestes w stanie zjesc to bialko czy gainer, carbo wg brakow w diecie lub np jogurt NATURALNY zmiksowany z bananem... JEst troche opcji :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak to sie je? :D

Następny temat

Kolejna prozba o diete :)

nutlove nowy