SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

NO TO HOP !

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 12947

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2216
Witam

Postanowiłem założyć mój pierwszy dziennik treningowy.
Forum czytam od dłuższego czasu, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze założenie konta w celu udzielania sie w tematach. Zmieniło sie to gdy zamówiłem suplementacje, a teraz powstał ambitny plan założenia tego oto dziennika, no i wreszcie zacznę sie trochę udzielać

Trochę o mnie : Jestem studentem i mieszkam w Szczecinie. Na siłowni ćwiczyłem do końca maja przez około 4 lata, ale nigdy nie trzymałem scisłej diety. Starałem się jeść zdrowo w miare możliwości. Teraz zamierzam sumiennie wszystko ważyc i liczyć (kupiłem specjalnie z tej okazji wage ) W maju miałem kontuzje w postaci zwichnięcia łokcia co zupełnie wykluczylo mnie z treningów siłowych, pozostał tylko rower na ktorym regularnie jeżdzę oraz traktuję go jako codzienny środek transportu (również w zimie ). Mam nadzieję, że bedzięcie czasami tutaj zaglądać

Cel : zrzucić trochę tłuszczu do stycznia

Trening : FBW 3 x w tygodniu oraz 2 x w tygodniu trasy rowerowe (przeważnie leśne, czego w Szczecinie nie brakuje) po min. 50 km. Dodatkowo codzienne dojeżdzanie na zajęcia rowerem co daje jakieś 10 km

Dieta : Narazie będę leciał 2600 kcal w DNT oraz 3000 kcal w DT

Wymiary :

Wzrosy : 195 cm
Waga : 100 kg
Barki : 133 cm
Klatka : 118 cm
Pas : 92 cm
Biodra : 108 cm
Udo : 63 cm
Łydka : 43,5 cm
Biceps : 37,5 cm
Przedramie : 33,5 cm

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU

Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący