SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MrKasztan jest motywacja reszta jakoś pójdzie.

temat działu:

Dzienniki Juniorów

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 736

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 888
Witam wszystkich serdecznie.
Nazywam się Adrian mam postanowiłem założyć dziennik bo myślę że jeśli będę go prowadził to pomoże mi on w dążeniu do mojego celu. Z ćwiczeniami miałem do czynienia przez 4 miesiące potem tak jakoś wyszło . Zmotywowałem się i odłożyłem trochę pieniędzy i zakupiłem jakiś tam sprzęt, nie mam jak iść na siłownie poniważ najbliższa jest 40km ode mnie.
To teraz może jakieś moje wymiary;
Wzrost 173cm
Waga 65kg

Jeśli chodzi o dietę to tutaj jestem strasznie zielony i nie umiem jej ułożyć żeby jakoś to grało wszystko. Byłem na mojej ułożonej pseudo diecie przez 3 miesiące i już wieczorem ucieszony że przytyłem ale rano po wyjściu z łazienki już waga wracała do 65kg , jeśli byłby ktoś skłonny pomóc w ułożeniu diety to ja bym wrzucił to jakąś ułożoną przeze mnie a ktoś by lekko poprawił, naczytałem się bardzo dużo o dietach a i tak g**no wiem.

Ćwiczę FBW ale nie czuję na drugi dzień nic że miałem jakiś trening. Szukałem na internecie jakiegoś splita ale większość przewiduje ćwiczenia na specjalnych maszynach a ja nie mam do nich dostępu.
Moim celem jest masa chciałbym żeby waga wskoczyła do około 75kg wiem że to łatwe nie będzie

Załączam fotki mojego królestwa i mnie.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 888