SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 85789

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56242
2 x wegle przed treningiem? po treningu minimalne ilosci rozumiem, ze carbo + bilako bezposrednio a pzoniej bialko+ tluszcze?

Jak bedzisz startowal z 60% z ostatniego treningu czy troszeczke inaczej?
mam pytanie odnosnie poczatkowego ciezaru przy wyciakniu od czola najpierw bylo 20 czy 25 kg pzoniej ciezar sukcesywnie rosl, co tydzien dodawles jakies kg i robiles zamierzona liczbe seri i ciezar saminstnie ci wzrastal?

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 25 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114024
po co carbo po treningu?

samo biało
potem posiłek

tak się u mnie sprawdza
u wielu zresztą...

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja teraz będę zjadał WPC z łyżką miodu + 10ml tranu. Ładował glikogen będę przed treningiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56242
jak bedziesz z treningiem startowal? W jaki sposob przesuwasz ciezar poczatkowy w wyciskaniu od czola?

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Progres po 5kg, przesunięcie progresji o 2,5. Dopiero od setki wzwyż zwiększa się skok do 10g a progresję przesuwa się o 5.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
tran po treningu bezposrednio ?

Mozna wiedziec dlaczego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56242
czyli na przestrzeni kilku tygngdy zaczynasz od 20kg pozniej w kolejnych nstepnych tygodniach zwiekszasz co 5kg; 20/22.5/20/22,5/27,5/25/27,5 cos takiego czy zawsze strtujesz powiedzmy z 20 kg i robisz z 7-8 serii w ciczeniu np? 20/25/30/35/40/45/50/55/60/65/70 jak cos takiego wychodzi i jestes pewny, ze dasz rade zrobic powiedzmy 7x 65 do odejmujesz poiwedzmy 6 serii do tylu i robisz od 35?

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
hator, źle. Napisałem Ci wcześniej, że skok jest 5kg a nie 2,5. o 2,5 masz przesunięcie progresji w ciągu tygodnia. Zaczynam od 35, 40, 45, 50 przy 15x. Za tydzień robię 37,5, 42,5, 47,5... Tak to wygląda. 10 i 5 zaczynam od wyższych ciężarów.
Adzik, antyoksydanty i parę innych rzeczy Pozmieniałem trochę dietę po jednej dyskusji z Wodynem i Pumą
BTW, dzisiaj zrobiłem pierwszy trening w nowym roku i pobiegałem.
5km, 28 minut.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56242
źle to ja się wyraziłem dokladnie chodzlo mi o ilosc serii w 15/10/7 jesli zaczynamy od 20 bądz 25kg i konczymy na 70kg to wychodzi razem 10 serii i ok 20-25min na to cwiczenie trzeba czasun posiwiecic. Jeżeli ciężar będzie rósł i na następnym treningu zrobię serie w 5 czy 7 jakieś 75kg to wychodzi jeszcze wiecej serii..., 10 i 15 maja to do siebie, że nie zawsze da radę zrobić ta samą ilość pow. z 50kg czy 60 kg czasami tak bywa, że stoimy w miejscu czasem nawet nie dajemy rady zrobić okreslonej liczby pow z pprzedniego trenigu jak to jest z ilościami seri i ciezarem poczartkowym?

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
No nie. Ciężar przesuwasz w miarę postępów. Ja zaczynam np od 40kg a kończę na 75. Robisz rampę do momentu aż nie wyrobisz danej liczby powtórzeń.

Wczoraj zrobiłem tabatę.
burpees:
7x, 6x, 6x, 6x, 6x, 6x, 6x, 5x.
Zrobiłem się wiśniowy i padłem

Dzisiaj przerwa a jutro już na siłkę, wreszcie
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Plan Treningowy do Oceny /4m/ Bez chamstwa prosze ;c

Następny temat

Jaś prosi o ocenę planu :)

Fruzelina