SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

MolderDist & Rybas - Debiuty 2011 str. 192

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 223385

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 5229 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 55031
My mieliśmy tylko część teoretyczną pisemna
i część specjalistyczną ustną

z ustnej 5, bez problemu
a pisemnej nie ma ocen, poprostu zaliczone

a na czym poległeś? Na łososiu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 513 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8648


nie Ty wyciskasz sztange ? zwróciłem uwagę po tych spodenkach Realu

` rób swoje i nie patrz się na innych` Jerzy Juras Wroński

`Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj` Winston Churchill

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 513 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8648
http://demotywatory.pl/3511646/Badz-pracoholikiem

sory za PPP, ale nie moge zedytowac , ten link mialbyc ale tam foty nie widac

` rób swoje i nie patrz się na innych` Jerzy Juras Wroński

`Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj` Winston Churchill

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2777 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26262
u K.Stolarczyka zaliczenie wyglada troszke inaczej niz u Piotrka.. Poległem na tym ze nie powiedzialem ze rownolegloboczny pracuje przy wiosłowaniu sztangielka i ze zaczolem robic sciaganie drazka z wyciagu pionowego i nie powiedzialem ze za kark

Wychowany na Polskiej ziemi mych korzeni sie nie wypre

http://www.sfd.pl/Moje_Skromna_Domowa_Siłownia-t754975-s3.html#post11 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 12 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9109
Witajcie. Tutaj stary "Rybas", zeszło mi się trochę na wspomnienia jako że tak naprawdę nie zakończyłem tego dziennika, a tylko przestałem pisać. A ja zawsze lubię wszystko doprowadzić do końca. Więc wydaje mi się że należą się wyjaśnienia, może kogoś to interesuje.
Kulturystyka mimo wszystko jest mi bliska, cały czas tu zaglądam i śledzę tematy, też pracuje w tej branży (dietetyk), więc nowe informacje zawsze przydatne. Mimo to kulturystyki już nie uprawiam, swoją przygodę zakończyłem na przełomie 2011/2012 roku. Kiedy robiłem wtedy redukcję, po niej standardowo się upasłem i to się jakoś rozpłynęło. Do września 2015 roku byłem zwykłym grubasem, który ważył 130kg i źle się czuł w swoim ciele. Ślub, sporo imprez, alkoholu etc.
O siłowni nawet nie myślałem, postanowiłem że kupię sobie rower i muszę coś ze sobą zrobić. Zwykły rower crossowy. Coś tam ruszyłem dietę, akurat wtedy rozpocząłem pracę w swojej branży więc zaczęła się motywacja. Rower mimo wszystko to był tylko trening aerobowy. I tak spadały kilogramy gdzie do kwietnia 2016 zszedłem z 130kg do 85kg. Rower ruszałem coraz częściej, ale też z umiarem. Na zimę 2016/2017 kupiłem sobie trenażer i kręciłem w domu. Po zimie było już 75kg i przerzuciłem się na rower szosowy, który wkręcił mnie mocno. I tak 2017 rok zakończyłem z przebiegiem około 15 tysięcy kilometrów na rowerze, a we wrześniu 2017 postanowiłem wystartować do naboru do drużyny szosowej. Udało się.
Zima 2017/2018 to ciężkie treningi dedykowane, no i budowanie mocy na siłowni. Dieta podpięta i ten sezon 2018 rozpocząłem już od startów w wyścigach. Zmysł i chęć rywalizacji się załączył.
Docelowo dzięki wadze 73/74kg jestem góral i w te wyścigi szosowe celuje, poza tym kocham góry.

W tym sezonie zaliczyłem kilka wyścigów, a najważniejszy to
Klasyk Beskidzki 2018 (60km i 1250m przewyższeń), gdzie udało mi się zająć 135 miejsce ogółem na 500 zawodników.
Docelowy to Tatra Road Race 2018, około 120km i prawie 3500m przewyższeń

Co do samego porównania kulturystki i kolarstwa.
Podzielę to na dietę i treningi.
W przypadku diety u osób z tendencją do tycia, jak ja, to kulturystka jest bardzo ciężka, reżim dietetyczny, brak możliwości podjadania bo zaraz tłusta świnia. Kolarstwo tu wiele wybacza, po treningu, który trwa 4h spokojnie mogę sobie pozwolić nawet na pizze i tak nie odbije się to na wyglądzie. Przy 15-20h treningów tygodniowo to naprawdę na wiele można sobie pozwolić. Zachowuje podstawy, ale nie liczę jedzenia.
Trening. Pewnie sporo osób może mnie skrytykować, ale uwierzcie że trening na siłowni to lajt w porównaniu do kolarstwa. Gdy pracujesz 2h na wyścigu w tętnie 170-190 uderzeń, gdzie moje spoczynkowe to obecnie 40bpm i na podjazdach czujesz taki ból jakby ktoś Ci rozcinał nogę, a i tak musisz cisnąć....
Same trening Vo2max gdzie pracuje na poziomie 180-190bpm mocno ryją i męczą.

Dalej się rozwijam no i robię to co kocham, a to przecież najważniejsze

To tyle ode mnie.

Uważam że teraz zakończyłem to jak należy. Gdyż etap z kulturystyką w moim życiu był bardzo ważny i ciągle jest mi bliski.

Trochę fot













Pozdrawiam.


Zmieniony przez - Dampaz w dniu 2018-05-09 10:28:04

Były pół kulturysta, teraz kolarz szosowy reprezentujący barwy MyBike Road Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 245 Napisanych postów 732 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 29456
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu na mase.

Następny temat

Siłownia hamuje wzrost?